Gå til innhold

Fototreffet i Vestfold er utsatt til søndag 13. p.g.a. dårlig vær.


Anbefalte innlegg

TREFFET ER UTSATT P.G.A. VÆRET. DET ER MELDT BRA VÆR IMORGEN, SØNDAG 13. JUNI.

 

 

 

Horten: Karlsjohanvern og Preus fotomuseum.

 

De som kommer fra Moss etc. kan ta ferga fra Moss til Horten, med eller uten bil.

Oslo-folk kjører sikkert direkte eller via Moss, vet ikke hva som er best.

Ferga fra Moss til Horten går kl. 12.00 og er framme ca. kl. 12.30

 

 

 

Oppmøte: Lørdag 12.juni SØNDAG 13. JUNI. Vi møtes mellom 12.45 og 13.00 (sånn cirkus) forran ubåten "Utstein".

875529166_5BNfs-S.jpg

"Utstein"

Endret av iKenneth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når som helst. Bor bare 20min. unna :)

Det må bli en lørdag eller søndag. Evt. førstkommende mandag, men det blir litt for kjapt etter Østfold-treffet.

 

Hvilken dato passer for dere? Foretrekker dere lørdag eller søndag?

 

 

Åpningstider PREUS

September - april:

Tirsdag - fredag kl. 12-16 (museet er stengt mellom utstillingsperiodene)

 

Lørdag - søndag kl. 12-17

 

Mai - august:

Tirsdag - søndag kl. 12-17

 

Juli:

Alle dager kl. 12-17

 

Stengt bevegelige helligdager. Grupper etter avtale.

I juli er museet åpent alle dager 12-17

 

Preus museum har egen gjestehavn og ligger 300 meter fra offentlig badeplass. Museet har butikk og kafé. Museet er tilpasset bevegelses- og funksjonshemmede.

 

 

car.gif:E18Fra Nord: E18 til Rv310 Horten. Følg Rv310 til venstre mot Karljohansvern 500 meter før Horten sentrum. Videre adkomst skiltet.

Fra Sør: E18 til Rv310 Horten. Følg Rv310 til høyre mot Karljohansvern 500 meter før Horten sentrum. Videre adkomst skiltet.

Kulturparken har stor parkeringsplass.

 

boat.gif:HortenFerge mellom Moss og Horten går hvert 30. minutt på dagtid. Se hjemmesidene til: Bastø Fosen>>

Ferge/bil: Ta til høyre ut fra kaia. Følg skilt til Karljohansvern (3 minutter).

Ferge/til fots: Ta til høyre ut fra kaia. Følg skilt til Karljohansvern. Det er ca. 15 minutter å gå til Kulturparken.

 

train.gif:Holmestrand/SkoppumTa Vestfoldbanen til Holmestrand stasjon. Buss til Horten sentrum. Eller ta Vestfoldbanen til Skoppum stasjon. Buss eller taxi til Horten sentrum. Det kan våre lurt å sjekke om det går buss i forkant. Følg skilt til Karljohansvern (10 minutter).

Ruteplanlegger:

NSB>>

VKT>>

 

Billettpriser

Voksen 50,-

Honnør/militær/student 40,-

Barn 30,-

Barn under 5 år gratis

Gruppepris (over 20 personer) 30,- pr. person

Ledsagerbevis aksepteres

Endret av iKenneth
Lenke til kommentar

Jeg regner med å komme -- kommer til å være midt i flytting med en del reising frem og tilbake, men tror dette skal passe veldig bra inn i programmet. Må bare dra tidlig nok til at jeg rekker å kjøre over fjellet til Bergen innen skapelig tid.

 

Land Cruiseren jeg ødelegger atmosfæren med er ikke oppsatt med mer enn to seter, den har avreise fra Tønsberg; om noen mot formodning skulle ønske å komme seg langt vestover i løpet av kvelden lar det seg gjøre, ellers er det vel fint lite hjelp i å sitte på med meg ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...