Gå til innhold

Xmarks får nye funksjoner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har brukt FoxMarks (nå Xmarks), så lenge jeg kan huske, og kunne den dag i dag simpelthen ikke klart meg en dag uten, da jeg arbeider mye på tvers av maskiner.

 

Anbefales på det sterkeste til de som skulle trenge bookmark-synkronisering.

 

Skal nevnes at de har kommet med vel mange nye features i det siste, men disse er det ingen som tvinger deg til å bruke. Alt kan slås av og på etter ønske :)

Lenke til kommentar

Bruker det fremdeles selv, men jeg synes det nærmer seg ICQ/RealPlayer/MSN nå etterhvert - dvs. de legger til en masse dustegreier man ikke trenger så det blir ubrukelig bloatware. Det er et kanskje stykke unna enda, men på god vei. Hvem faen er det som vil ha søkeresultater fra Xmarks på Google med site recommendations og sånt piss når man har installert en bookmark syncer??

Lenke til kommentar

Som jeg sa er det ikke verre enn å skru av alle unødvendige funksjoner, noe man ikke kan i feks MSN osv.

 

Syntes forøvrig den google-saken er nyttig jeg. Gir meg en fin indikasjon på hvilke sider som er tull og hvilke som er seriøse, og skulle jeg være i tvil kan jeg bare lese en review ved å trykke på et lite ikon ved siden av.

 

Og nei, jeg jobber ikke for Xmarks :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...