Gå til innhold

Enklere med AVCHD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flere hunde kr for en 3.parts plugin...

 

Jeg strever med å skjønne hvorfor ikke Adobe selv kan komme med oppdateringer til sine "eldre" programmer...

Patches, plugins og oppdateringer...

I det minste slik som dette, støtte nye filtyper som kommer...

Når man betaler 10.000kr for et produkt skulle man tro man skulle kunne bruke det i mer en 1år, men nei...

 

Begge mine kjøpte Adobe produkter står fortsatt i versjon 1.0 , ikke skjedd noe siden release... (Men, de fungerer jo til mitt bruk)

 

"selvfølgelig oppdaterer de ikke eldre programvare, da selger de jo ikke noen nye" :thumbdown:

Lenke til kommentar

Greit nok, PS er eit unnatak, men det er no likevel ikkje so ille. Det er «ingen» som kaller LR for Photoshop Lightroom. Sjølv om det er i PS-familien, so er det ein annan type program enn dei andre programma, og slik sett ingen versjon av PS. At dei har laga ein Extended-versjon av PS er fordi dei har byrja å leggje til mykje funksjonalitet for ma. 3D og video, og eg vil tru det er so mange som ikkje er interessert i dette, at dei valgte å lage eit alternativ. (Men dog, at dei slik kunne ta ein litt høgare pris, og tene litt ekstra, kan jo ha vore med å påverke den beslutninga.)

 

Det står forøvrig ganske greit på sida til PS kven dei to versjonane er retta mot:

http://www.adobe.com/products/photoshop/compare/

 

Du fekk det til å høyre ut som om Adobe på generell basis hadde mange versjonar av programma sine, og om det berre er PS du eigentleg klager på, er det å overdrive ein smule.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...