Gå til innhold

Motorola Backflip med fulltastatur på baksiden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Igår klagde jeg på iPhone-referanser, og idag må jeg neste klage på det ble utelatt. :ermm:

 

Skulle tro dette var en prototype man mente å lansere 1. april. Designet får meg faktisk til å tenke på BenQ Mobile.

 

Hehehe...

 

"Med en forside dominert av glass og metall likner den umiddelbart på en viss annen mobiltelefon vi hører mye om."

 

Ikke blir det riktig samma hva man gjør ;)

Lenke til kommentar
Igår klagde jeg på iPhone-referanser, og idag må jeg neste klage på det ble utelatt. :ermm:
Hehehe...

 

"Med en forside dominert av glass og metall likner den umiddelbart på en viss annen mobiltelefon vi hører mye om."

 

Ikke blir det riktig samma hva man gjør ;)

Du skal jo ha for pakkingen, da.

 

Men en Motorola-telefon med iPhone-forside og tastatur bakpå sånn at man kan ha en touchpad på baksiden av skjermen?! Og folk var skeptiske når jeg skulle kjøpe "banan-telefonen". :!:

Lenke til kommentar

Æsj, hvorfor må de kaste bort så mye plass over og under skjermen som også kunne vært skjerm? Bortsett fra det så den jo genial ut. Det er jo dessverre en trend hos alle telefonfabrikanter. Med unntak av noen få modeller er det masse botkastet plass på de aller fleste.

Lenke til kommentar
Æsj, hvorfor må de kaste bort så mye plass over og under skjermen som også kunne vært skjerm? Bortsett fra det så den jo genial ut. Det er jo dessverre en trend hos alle telefonfabrikanter. Med unntak av noen få modeller er det masse botkastet plass på de aller fleste.

 

Samme gjelder på bærbar-pc fronten for tiden også.

 

Forøvrig så syns jeg alle mobiler med kromrammet blank sort front burde ses over nøye før de kalles nyskapende nå om dagen :p

 

Men tanken bak det hele er rimelig smart, men kan se for meg at man må holde litt klønete?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Selges Motorola i Norge lenger i det hele tatt? Kan ikke huske å ha sett Motorola i butikken siden Razr, omtrent. Synes det kommer voldsomt mye nytt om Motorola uten at de faktisk kommer på markedet her.. Er det da så innmari relevant å skrive om det? Amerikanske/asiatiske modeller er heller ikke brukbare i Europa uansett?

Lenke til kommentar
Selges Motorola i Norge lenger i det hele tatt? Kan ikke huske å ha sett Motorola i butikken siden Razr, omtrent. Synes det kommer voldsomt mye nytt om Motorola uten at de faktisk kommer på markedet her.. Er det da så innmari relevant å skrive om det? Amerikanske/asiatiske modeller er heller ikke brukbare i Europa uansett?

Jo, denne modellen ser veldig brukbar ut i Europa:

GSM 850/900/1800/1900

W-CDMA 850/900/(1700 or 1900)/2100.

Den kan altså brukes både i USA/Asia og Europa...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...