Gå til innhold

Kommersiell support for CentOS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spill? Kernel? Enten så posta du i feil tråd eller så tror jeg du har bomma litt på hva CentOS er og hva denne artikkelen dreier seg om :)

 

Første jeg tenkte og..

 

Var det ikke disse som hadde store problemer med store ustabiliteter i ledelsen, med en som trakk seg ut med både penger og serverleieavtaler m.m?

Kan se for meg at det kan virke avskrekkende for mange firmaer.

Endret av Flimzes
Lenke til kommentar

Det var litt å overdrive, en i ledelsen satt med rettighetene på domenet og noen andre småting og de fikk ikke tak i han på noen uker og dermed ble det litt bekymring. Han dukka imidlertid opp igjen, og det første han gjorde var å overlate disse tingene til fellesskapet så det ikke skulle være noe problem i framtiden.

 

Er jo kanskje derfor Openlogic kommer på banen da, etter en release vil du jo få oppdateringer og support fra dem.

Lenke til kommentar
Han satt vel også på tilgangen til bankkontoen. Det er uansett et ganske negativt lys å starte på, å være uten domene eller penger i noen uker er ganske voldsomt.

 

Så kan man jo spørre hvorfor man skal velge Cent i stedenfor RHEL? Pris? Service? Tilgjengelighet?

Om man har lyst til å deploye CentOS til mange maskiner men bare trenger support til noen få kritiske servere feks :)
Lenke til kommentar
Så kan man jo spørre hvorfor man skal velge Cent i stedenfor RHEL? Pris? Service? Tilgjengelighet?

 

Er bare å ta en titt på www.centos.org for å få svar på disse spørsmålene. Forstår du hva CentOS er så vil du også forstå hvorfor det er gull verdt for veldig mange.

 

Det har vært og fins flere prosjekt som gjør RHEL rebuilds. Man vil alltid ha noe å falle tilbake på, og med en spiller som Openlogic på banen er det vel lite å tenke på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...