Gå til innhold

xbox live banna


zornioz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahaha, PWND!

 

E: Nei, for å være litt saklig kan jeg, som de andre som har svart her, si at det bare er boksen din som er banna. Seriøst, tror du at de ville ha risikert å miste en god kunde? Neida, de bare dasker deg i trynet for å ha brutt reglementet deres og lar deg spille videre når du har kjøpt ny konsoll. :)

 

Now that's what I call god markedsføring.

Endret av Benny
Lenke til kommentar
Jeg har spilt mw 2 siden lørdag og har ikke blitt bannet :new_woot:

 

Det betyr ikke at du en dag ikke blir det. En ting er ihvertfall klart, Microsoft banner ikke alle på samme tidspunkt.

 

For de som måtte ha mye tid til overs, her er en tråd på over 100 sider, hvor folk i hopetall har blitt bannet og spekulerer i øst og vest om hvorfor og hvordan. Jeg leste tråden uten å bli særlig klokere. :)

Lenke til kommentar
Jeg har spilt mw 2 siden lørdag og har ikke blitt bannet :new_woot:

 

Det betyr ikke at du en dag ikke blir det. En ting er ihvertfall klart, Microsoft banner ikke alle på samme tidspunkt.

 

For de som måtte ha mye tid til overs, her er en tråd på over 100 sider, hvor folk i hopetall har blitt bannet og spekulerer i øst og vest om hvorfor og hvordan. Jeg leste tråden uten å bli særlig klokere. :)

 

Ja vet det, er nervøs hver gang jeg slår på boksen :p Men skjer det, så skjer det. Da blir innkjøp av ny boks og modding på nytt :cool: For hver boks microsoft banner, kan dem også regna enda en solgt, så så klart dem er ute etter å banne folk.

Lenke til kommentar

Det spiller inger rolle hvilket spill dere spiller, så lenge det er en kopi...

Har lest gjennom utallige foruposter rundt okring nå, og det er flere som har blitt bannet, og mange av disse HAR KUN SPILT SPILL SOM ER UTE I BUTIKKENE, OG SOM ER VERIFISERT MED ABGX360, flere av dem har ikke spilt online heller, og blir bannet forde, så her virker det som det er noe nytt på gang.

 

Så det spiller ingen rolle om spillet er stealth, nettkabelen ikke er i, om du spiller wave3 eller 4, eller hvilken firware du har på drevet...

Lenke til kommentar

Hvorfor kan ikke Microsoft ta å banne alle sammen - for å så si det var en tabbe, men at de er umulig å gjøre om på det.

 

Da dobbler jo Microsoft salget av sin 360 box, og Bill Gates kan le enda hardere på veien til banken...

 

...så lenge banken da ikke stenger av og skylder det på finanskrisen!

Endret av IDF
Lenke til kommentar

Fatter ikke hvorfor MS gjør dette.

 

De gjør jo slik at den 360 maskinen vil ALDRI noensinne kunne brukes på Live igjen. Det er mye potensielle inntekter ned i dass.

 

Må vel være bedre at pirater bruker Live, betaler for Gold, kjøper spill, DLC på Live osv, enn absolutt ingenting?

 

La oss si MS nå har bannet 1-2 millioner modifiserte 360'er de siste dagene. Det er konsoller det nå ikke er mulig å tjene Live penger på lenger.

 

Og før noen kommer med "de vil jo tjene penger på pirater kjøper ny maskin"...Nei, de tjener ytterst lite på hardwaren alene.

 

Og de millioner av 360'er som er utestengt er borte som inntektsgrunnlag på Live for alltid. Helt ubegripelig. MS må tape mye penger på å drepe alle disse maskinene.

Lenke til kommentar
Og de millioner av 360'er som er utestengt er borte som inntektsgrunnlag på Live for alltid.

 

Millioner tror jeg er å ta veldig hardt i. Sikkert ikke 100.000 en gang. 10.000 kanskje.

 

Kan love deg det er millioner på verdensbasis som har modifisert sine 360'er og spiller kopier. Jeg vet om en som har flashet rundt 1000 maskiner bare i Trondheim alene.

 

Da er det nok lett 10-20K i Norge alene med modda 360'er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...