Gå til innhold

Firefox får bedre Windows 7-støtte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Firefox skal kunne oppdage hvordan datamaskinen snur, og skal tilpasse visning av nettsider dersom maskinen helles eller snus rundt. Dette gjelder maskiner som har akselerometer-støtte.

Begynte å lure litt når jeg begynte å lese denne. Skulle jeg snu på skjermen eller dille med kabinettet? Så kanskje "For maskiner med akselerometere kan FF oppdage...." hadde vært en bedre forumlering?

 

Uansett, godt at Mozilla jobber såpass godt med FF. Ikke akkurat funskjoner jeg har ventet på, men at den leser sider raskere er bra.

Lenke til kommentar

Jeg er hvertfall spent på hvordan det blir i Firefox 4, som skal ha prossessbaserte tabs, som Chrome. Har mine tvil, da det muligens kan gå ut over ytelsen. Akkurat nå klarer min 8 år gamle laptop 130+ tabs, men med ff4... Men mye innovasjon kan skje på ett år, og om ikke kan jeg holde meg til eldre versjoner.

Lenke til kommentar

Får bare håpe de får fikset den vanvittige minnebruken Firefox har, også. 800MB brukt minne når man har kun fire faner oppe og bare én av dem inneholder en video? Forsøkte å ha kun én fane oppe, Facebook der jeg svarte på en melding. Spratt opp i 400 MB brukt minne når jeg hadde ti-tolv linjer med tekst...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...