Gå til innhold

Nå snakker den norsk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan iallefall anbefale den siste versjonen av Modaco-rommen som har med seg denne updaten. Ferdigroota, og med A2SD.

http://android.modaco.com/content/htc-hero...ate-zip-format/

 

+1 her. Virker overaskende bra, og ville ikke tatt sjangen på å miste root mulighetene uansett. Du trenger det kanskje ikke nå, men når du en gang trenger det er det for seint.

Tenker på Market Enabler bl.a.

Lenke til kommentar

Oki, må innrømme at jeg ikke er helt stabil på mobil-fikling. Derfor håper jeg noen kan hjelpe meg i riktig retning ifm mitt ønske om å installere Modaco's lille fantastiske Hero rom.

 

Men jeg faller helt ut når de begynner å snakke om wipe, roote, nandroid, recovery og det der... Og radio.zip i tillegg.

 

Har ikke lyst til å kødde opp telefonen heller.

 

Noen som har en fin guide for å gjøre dette, på skikkelig noob-nivå? Aldri vært særlig komfortabel i linux-miljø.

Lenke til kommentar
Glimrende oppdatering, men det norske språket er elendig. Noe er bare best på engelsk. "Bank for å ringe" ("tap to call") blir bare litt feil for meg. Jeg gikk tilbake til engelsk språk. :-)

Men flott var det uansett at den nå kan foreslå f.eks "håper" når man taster "haper" osv. Savnet det i forrige ROM...

Lenke til kommentar

jeg får ikke sync til å fungere, har prøvd på 3 forskjellige pcer, på den ene fikk jeg en feil når jeg innstalerte sync, på den andre ville den ikke starte å synke noe som helst, når jeg koblet til heron valgte jeg start HTC Sync og det gjorde jeg men på sync ville ikke finne telefonen, hjelp plzz!!!!!

Lenke til kommentar
jeg får ikke sync til å fungere, har prøvd på 3 forskjellige pcer, på den ene fikk jeg en feil når jeg innstalerte sync, på den andre ville den ikke starte å synke noe som helst, når jeg koblet til heron valgte jeg start HTC Sync og det gjorde jeg men på sync ville ikke finne telefonen, hjelp plzz!!!!!

Ta en titt på denne tråden, hadde samme problemer selv (blant andre)

 

Gir denne oppdateringen norsk tastatur?

Nei, men det kan du selv laste ned. Selv har jeg ikke hatt bruk for det grunnet at stavekontrollen nå fungerer perfekt, slik at man egentlig aldri har behov for å skrive inn æ,ø og å selv.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...