Gå til innhold

Chrome 3.0 beta sluppet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer som skribent cyclo. :)

 

Når det gjelder topic føler jeg det er på tide jeg lager noe med HTML5 <video>. Jeg lagde en proof-of-concept avspillerimplementasjon på jobb i høst, men nå er det såpass bredere støtte og rafinert API at det kan bli ganske bra.

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar

@JondoeMAKT: Thnx :)

 

Jupp... Det virker jammen som om folk begynner å få opp øynene for HTML5. Trist at IE henger etter som vanlig. Gleder meg til dagen jeg kan klare meg uten flashplugin-nonfree, og <video> taggen kommer nok til å oppfylle den drømmen.

Lenke til kommentar

Med den kommentaren tolker jeg det som du har tatt det fra ITavisen og ikke kilden du har oppgitt

 

Google Chrome har tre kanaler

Dev der det kommer en oppdatering per uke (hvis ikke noe alvorlig er feil som det var denne gangen, du har skrevet feil, fonten på nesten alle ikke engelsk språklige land var veldig liten og det var det de rettet på i versjon 3.0.182.3)

Beta kommer en gang per mnd

 

og "stable" kommer rundt hver 3mnd (hvis jeg husker rett selvfølgelig, mente det stod "kvartal") med stable så mener jeg hopp i versjon nummeret, mindre fikser kommer selvfølgelig oftere

Lenke til kommentar
Med den kommentaren tolker jeg det som du har tatt det fra ITavisen og ikke kilden du har oppgitt

Nope... Legg merke til klokkeslett. Itavisen publiserte 2 timer etter at min artikkel ble publisert :) Så ingress på et par utenlandske aviser om at beta 3 var lansert, og stakk dermed rett til kilden som er oppgitt for å skrive artikelen uten å faktisk sjekke at overskriftene jeg hadde sett stemte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...