Gå til innhold

Aprilfest 2009 - Natrium - Våren kommer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen dårlig start på aprilfesten dette.

 

Er enig med anew at du nok kunne ha undereksponert litt her; det ville hindret at deler ble utbrent. Men de fargene som er her er tøffe. Jeg kunne dog tenkt meg at du ikke hadde kuttet så tett i toppen. Litt luft over knoppen hadde vært kjekt.

 

Tom

Lenke til kommentar

Lyset ser greit ut i mine øyne. Jeg likte hvordan du hadde fanget de små, nærmest stakkarslige mosetustene der man nesten kan se dem forsøke å vokse, men jeg er litt usikker på steinen de sitter på. Den uklare biten med stein i forgrunnen, mest nede i høyre hjørne, trekker til seg mye oppmerksomhet her.

Lenke til kommentar
Lyset ser greit ut i mine øyne. Jeg likte hvordan du hadde fanget de små, nærmest stakkarslige mosetustene der man nesten kan se dem forsøke å vokse, men jeg er litt usikker på steinen de sitter på. Den uklare biten med stein i forgrunnen, mest nede i høyre hjørne, trekker til seg mye oppmerksomhet her.

 

Ja, jeg la merke til at det var uklart i fronten på steinen, dessverre etter at jeg hadde tatt bildet.

Endret av Natrium
Lenke til kommentar

Fine, behagelige bilder som illustrerer poenget dit bra med en seerverdig DOF. Ang. det første bildet så kan folk være litt for hysteriske når det gjelder utbrente partier i blant. Den lille, hvite flekken var ikke noe sjenerende i mitt tilfelle og kan heller tolkes i retning av at det er en konsekvens av den ULTRASTERKE VÅRSOLEN som sprer sin imsense mengde med glede og iver for å få små, gule knoper til å bli nyutsprunge blomster (eller 15. åringer.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...