Gå til innhold

AprilFest 2009 - tomsi42 - Ting som kan si dunk om natten


Anbefalte innlegg

Bruker: tomsi42

Utfordring: Ting som kan si dunk om natten.

Deltakernivå: Entusiast

Utstyr: Kun Olympus

 

La oss starte med en skotsk bønn:

 

From ghoulies and ghosties

And long-leggedy beasties

And things that go bump in the night,

Good Lord, deliver us!

 

Jeg kommer til å tolke temaet veldig åpent; med utgangspunkt i lyder som kan vekke en, lyder som gjør at du ikke får sove, og innimellom ting man tenker på om natten når man ikke får sove.

 

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huff - jeg har hatt noen sånne ras i vinter, som virkelig har fått det til å riste og dure i huset. Faktisk ligger den en snehaug mellom garasjen og huset, som er så høy at man kan gå rett opp på garasjetaket...

 

Forøvrig likte jeg etterbehandlingen.

Lenke til kommentar
Huff - jeg har hatt noen sånne ras i vinter, som virkelig har fått det til å riste og dure i huset. Faktisk ligger den en snehaug mellom garasjen og huset, som er så høy at man kan gå rett opp på garasjetaket...

Du beskriver årets vinter her i et nøtteskall.

 

Forøvrig likte jeg etterbehandlingen.

Takk. Prøvde noen nye teknikker som jeg kan ta med meg videre. Har noen ideer i april som vil passe denne behandlingen.

 

 

Ja, uffda...ikke ferdig med den snøen enda da :no:

Randi

Nei, her er det ikke bart på 3-4 uker enda.

 

Tom

Lenke til kommentar

Syns det var litt stilig med det på taket. Kunne kanskje tenkt meg den første uskarpe som skarp den og. Men det hadde vel gått ut over den fine uklare bakgrunnen jeg syns du har. Jeg skulle forresten selv ta et bilde av en sånn nedglidd snøgreie fra taket, det var en herlig ""tunnel" på nabohuset. Mens jeg rigget opp kamera på stativ og siktet meg inn så falt jammen meg hele greia ned mens jeg så på.. så det ble ikke noe bilde av det.

Lenke til kommentar

"Jeg føler skjebnen true..." for å sitere den kjente dikter Donald Duck. Både svært talende og svært bra gjennomført. Et knallbilde egentlig.

 

Det første bildet hadde mer dystre toner. Fin konvertering, og ikke vanskelig å forstå at søvnen ble forstyrret. Liker den smule støy som er i bildet også.

Lenke til kommentar

Er det deuterium eller tritium du kjører på? Det må vel tungtvann til for å si _dunk_ om natten, hydrogen uten nøytroner duger neppe.

 

Ganske herlig stemning fra ISO-støyen egentlig, den blander seg fint med det uskarpe. No-nonsens, rett på sak, tatt i rette øyeblikk. Jeg liker virkelig den stoffligheten her.

Lenke til kommentar
Er det deuterium eller tritium du kjører på? Det må vel tungtvann til for å si _dunk_ om natten, hydrogen uten nøytroner duger neppe.

Tritium helt klart ;) Vekker hele nabolaget.

 

Ganske herlig stemning fra ISO-støyen egentlig, den blander seg fint med det uskarpe. No-nonsens, rett på sak, tatt i rette øyeblikk. Jeg liker virkelig den stoffligheten her.

Jeg er rimelig fornøyd selv. Dette ble ganske tett opp til det jeg så for meg før jeg prøvde. Kran og servant skulle selvsagt ikke vært så moderne, og det skulle vært enda mer grubby.

 

 

 

...den blenderåpningen var da litt pussig?

Randi

Fixed

 

Vakre bilder, tom. Insomnia. Heehehe. For min del er det tikkende klokker om natten som stjeler nattesøvnen min. Fallende snø eller istapper er jeg vandt med. Ble selv nestendruknet i en kaskade av snø forleden, men nå er våren her!

Klokke står på listen min ;)

 

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...