Gå til innhold

Youtube lanserer eget mobilprogram


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan lett se på youtube videoer i nettleseren på min Nokia 5800 uten noe eget program. :thumbup:

Funker fint på 6300-en min og. :) Men dette programmet gjør vel at man faktisk kan surfe på youtube uten å bruke det kronglete youtube mobile.

 

Youtuba ja... Er noe nytt som har kommet det. Er en samling med tuba-spillere. Anbefales på det sterkeste for spesielt interesserte....

...frarådes ALLE...

Virkelig nødvendig å fylle kommentarene med meningsløs spam? Du forstår vel at det bare var en skriftleif? :)

Lenke til kommentar

YouTube Mobile fungerer, men det fungerer vel på alt og er dermed ganske uinteressant. Kun telefoner med flashlite 3 (slik som 5800) kan kjøre vanlig YouTube uten kompromiss.

 

Men jeg likte dette programmet veldig godt :) Mye enklere å se Youtube med dette framfor å gå via youtube.com selv om mye av funksjonaliteten er fraværende.

Lenke til kommentar
Kan lett se på youtube videoer i nettleseren på min Nokia 5800 uten noe eget program. :thumbup:

Funker fint på 6300-en min og. :) Men dette programmet gjør vel at man faktisk kan surfe på youtube uten å bruke det kronglete youtube mobile.

 

Youtuba ja... Er noe nytt som har kommet det. Er en samling med tuba-spillere. Anbefales på det sterkeste for spesielt interesserte....

...frarådes ALLE...

Virkelig nødvendig å fylle kommentarene med meningsløs spam? Du forstår vel at det bare var en skriftleif? :)

 

Jaaada... Må være lov å tulle litt :p

 

Btw, i artikkelen, så får jeg ikke til å kommentere... Er ingen "Submit" knapp?...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...