Gå til innhold

Forumtreff Bergen I, the aftermath


KvitKnekt

Anbefalte innlegg

Dette forumtreffet er nå over. Planlegger nytt her!

 

Heisann!

Noen mente at forumtreff i Bergen ikke burde bli noe problem, og noen mente at det burde planlegges i god tid i forveien. Så her er vi igang. Siden jeg aldri har arrangert treff i Bergen før, hadde det vært konge om du kom med gode idéer til steder å ha det, eller hva vi kan gjøre :)

 

Da er alt bestemt!!

 

Fredag 20. februar klokken 20:00, møt ved den blå steinen

 

 

 

Liste over forumbrukere som blir med:

(Oppdatert 20. februar)

  • Whiteknight (24)
  • Eplefe (18)
  • Snorre (20)
  • Ehtram (17)
  • Peppep (20)
  • Riot™ (19)
  • Palme (23)
  • G2Petter (22)
  • jop91 (17)
  • Soni1 (17)
  • Zealuu (20)
    = 11 stk

Kan de som har mulighet for å møte opp si fra i denne tråden? Istede for at alle bare stemmer uten at vi vet hvor mange som kommer? Eventuelt skader det ikke med en PM om du vil være anonym og ta hele treffet med storm når du møter opp ^^

 

 

 

Urokkelig:

(Oppdatert 19. februar)

  • Fredag 20. februar
  • Klokken 20:00
  • Hjemme hos Peppep

Endret av WhiteKnight
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor har jeg ikke oppdaget tråden før nå. Holdt nesten på å opprette en tråd for forumtreff i Bergen, men det var jo ikke nødvendig når Whiteknight allerede hadde ordnet med denslags. Jeg er som alltid klar for et forumtreff. Synes alltid det er hyggelig å treffe nye folk, og håper mange kan tenke seg å være med på dette. Vi kan jo ikke være dårligere enn Oslo-brukerne. ^^ For meg er det litt hipp som happ hva vi gjør. Men siden jeg er like flink til å danse som en tømmerstokk er nok et sted hvor man kan sitte og prate det foretrukne (for min del hvertfall). *Humre*

 

Avhengig av alderen på folk og hvor mange vi blir får vi se ann dette med alkoholservering. Hvis vi blir mange under 18 er jo det litt kjipt om vi myndige går for oss selv. Så det kan jo man se når den tid kommer og folk hopper på. Men jeg fungerer alltid litt bedre sosialt med en øl eller to innabords. Så et sted med alkoholservering skader ikke. Er selv student, og har dermed et begrenset budsjett. Om vi går et ikke så alt for kostbart sted er jo det greit.

 

Stemte forøvrig for å ta dette i februar. Vet av erfaring at forumtreff i Bergen aldri blir noe av hvis man setter en frist langt ut i fremtiden. Bør egentlig ta å holde forumtreffet så fort som mulig, med den forutsetning at man får nok folk med. Men dette høres absolutt artig ut, så får håpe dette blir en suksess!

 

Har lagt til link i signaturen min nå. Den får til og lov til å stå alene og er uthevet med rød skrift. :)

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Nå begynner det å ligne noe!

Er enig i at vi lett kan planlegge oss ihjel, og ikke bør vente så altfor lenge med arrangementet.

 

Ut fra pollen så langt virker det som om det blir ganske 50/50 med folk over og under 18.

Vi kunne jo tatt det slik som vi hadde det nå i Oslo, da folk som vil ha alkohol tar det, mens folk som bare vil ha brus tar det. Vi kunne også kanskje fått til å være hos en forumbruker, da alder ikke blir like nøye, og vi ikke blir splittet pga de som drikker alkohol må sitte for seg osv.

 

Så om det er en forumbruker som har stor nok plass til en ca 20 personer hadde det vært knall. Vi kunne jo bare ha bestilt pizza eller noe.

 

Kan dette være en idé?

Lenke til kommentar
Det må da gå ann å være unna nettet i noen par timer uten å få rykkninger :p

Rykninger, spasmer, hetetokter, frysninger, skjelving, ufrivillige bevegelser, hallusinasjoner, ekstrem angst, paranoia. Alle en fæl virkning av internett/data-abstinenser.

 

Men fra spøk til revolver og massedrap. Burde nok klare oss uten internett ja. Så om vi ender opp på et sted uten wifi er ikke det så farlig.

Lenke til kommentar

Nå ser jeg vi er mer en nok villige for å arrangere et treff. Så da lurer jeg på om det er noen som kan anbefale et passende lokale. Det finnes ganske mange utesteder i sentrum, men jeg kan ikke se for meg Peppes, da det bare har mange små bord.

Jeg tenker mer på et sted vi kan endten ha langbord, eller en form for hestesko eller noe, slik at flest folk kan se på hverandre :p

 

Jeg skal prøve å lete selv, selvfølgelig, og sende noen mailer rundt angående pris og tidspunkt.

Det blir vel mest sannsynlig en lørdag treffet blir på.

 

Så om noen har ideer på hvilket utested vi kan ha treffet på, er det bare å komme med det her i tråden! :thumbup:

Endret av WhiteKnight
Lenke til kommentar

Meeeh. Min mobiltelefon har ikke WIFI-kapabiliteter en gang. Såååeh. Ja. Jeg tror nok jeg klarer meg uten. Med mindre jeg skal gå helt nerd og ta med lappisen min (som Duke Coke gjorde på Oslo-treffet). Men jeg har Vista innstallert og er redd for å bli mobbet for det. :\

 

Det er forøvrig to forumberter som har meldt interesse for å være med på treffet, og jeg antar Eplefe blir med om det passer. Skjønt, det får hun jo bestemme selv. ^^ Totalt er det 8 stykker som har meldt sin interesse i tråden. Så det begynner å ligne noe. Kommer nok ikke opp i Oslo-treff antall. Men opp mot 10 deltakere er normen for forumtreff her i Bergen. Håper alle som har meldt interesse faktisk også blir med.

 

Når det gjelder avstemningen/pollen kan det fint ignoreres. Det er 37 brukere som har svart på den, men bare åtte har skrevet at de ønsker å være med på greiene. Så jaah. Jeg forstår egentlig ikke hvorfor brukere som ikke skal være med stemmer. Må være ganske teit om man gjør det. Og sist men ikke minst. Forumtreff er koselige, punktum. Så, "The more, the merrier".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...