Gå til innhold

Rekordlav surfepris fra One Call


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På spørsmål om når Netcom vil tilby like lave priser, svarer selskapets kommunikasjonssjef Øyvind Vederhus at de allerede gjør det gjennom tilbudet Connect Basic som koster 99 kroner for 100 MB.

Det er jo direkte løgn - 100 MB-pakken til OneCall koster 50 kroner.

 

– Når det gjelder prisingen på mobilt bredbånd, har vi valgt en annen modell enn Network Norway (One Calls eier, red. anm.), uansett er våre priser konkurransedyktige, og produktet vi leverer mener vi er av en høyere kvalitet enn konkurrentenes.

Morsomt at Telenor mener at de er bedre enn seg selv, ettersom OneCall leier nett hos dem.

Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke nok om telenor og de lovpålagte reglene for mobilnettet, men hvorfor er det så vanskelig for telenor å sette ned prisen selv?

 

One Call må jo drive lønnsomt (som alle andre) dette beviser jo at det er penger å tjene, selv med så lave priser. Hvorfor starter ikke telenor et billigselskap selv? hmm.

Lenke til kommentar

Fortsatt må fastpris mye lengre ned i pris 399 kroner er DYRT.

 

Når man får surfe fritt hele helga og mesteparten av hverdangens 24 timer for 99 kr er det jo bare sykt at de få timene som står igjen skal koste 4 ganger så mye.

 

Og når man drar litt rundt i sverige og danmark ser man fort at vi betaler ALT for mye for datatrafikk..

Lenke til kommentar

Håper at det skal komme til rundt 300,-, men likevel synes jeg 400 kr/mnd er akseptabelt under forutsetning at prisene ikke øker når HSPA bygges ut til full kapasitet (7,2mbit og 14,4 mbit), og HSPA+/LTE kommer. Tror ikke vi kan vente at prisene går drastisk ned samtidig som hastighetene mangedobles. Over lenger tid vil nok dette skje, men tror ikke det skjer de første årene.

Lenke til kommentar

Noen som vet hva det koster for MB etter man har brukt opp det som er inkludert i pakken? På de tidligere prisene var det 4 kr.

 

La inn portering til Chess for noen dager siden fra Telenor, men nå må jeg nesten vurdere å ta OneCall i stedet. 50 kr for 100 MB, med 1 kr per MB for overskytende hadde passet meg ypperlig!

Lenke til kommentar
Heisan

 

Veldig hyggelig at dere er fornøyd med nye data prisene. Kan forøvrig bekrefte at prisen pr MB dersom man går over den inkluderte datamengden i pakkene er 0,99.

Vi har sagt at vi skal lytte til kundene våre og dere har vært tydelige på at dere ville ha lavere priser på data.

 

Dette er skikkelig fine nyheter! Har selv pakken på 50MB, vurderer nå å oppgradere til 100MB.

 

Thomas, jeg har prøvd å skrive til kundeservice (ca 1 veke siden, fikk autosvarmailen idag...) men har ikke fått noe svar enda.

Jeg lurer på: Hvordan oppgraderer/nedgraderer/avslutter jeg datatjenesten? finner ikke noe om det på onecall.no

Lenke til kommentar

Beklager, trodde du tenkte på vilkårene rundt dette. Når endringer trer i kraft og slikt, og det står på den linken. Det skal være mulig å gjøre endringer via Mine Sider, hvis ikke du får opp valg der kan kundeservice gjøre det for deg. (Jeg bestilte først 50MB-pakken selv på mine sider, deretter ringte jeg for å få oppgradert til fri bruk.)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...