Gå til innhold

Test: Nokia 6600 Fold


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At den åpner seg selv var en liten overdrivelse. Du må jo hjelpe den :tease:

Nei? http://www.youtube.com/watch?v=5364m8vKmBc

 

Joda. Man trykker på en knapp.

Men ser at amobil er svært imponert over dette. De gir den pluss to ganger for en og samme funksjon. Og jaggu har de glemt å trekke for mangelen på gps. Meeeen, så er jo dette en Nokia, og den vippet opp på en 4-er....

 

Når du ser snittet på de 14 siste testet telefonene er høyere på Sony Ericsson enn på Nokia, hva tenker du da?

 

Thor. nei det er ikke noe nytt, det noe som 2-3 år gamle Samsung telefoner også kunne.. Men det er en litt små stilig funksjon som produsentene har gått litt vekk i fra, frem til nå..

Endret av Lionel_Luthor
Lenke til kommentar
Thor. nei det er ikke noe nytt, det noe som 2-3 år gamle Samsung telefoner også kunne.. Men det er en litt små stilig funksjon som produsentene har gått litt vekk i fra, frem til nå..

 

Ja, men fikk de pluss for dette da amobil testet dem? Nei.

 

Har ikke peiling.. Jeg søkte litt i testene, men husker ikke hvilke samsung telefoner det var som hadde den funksjon.. Før hadde samsung så sinnsykt mange telefoner med denne formen..

Jeg går ut i fra at denne funksjonen ikke var det som dro karakteren fra 3-4, men at det var en "bonus".. En artig finess.. Men det burde ikke være slik at hadde ikke denne telefonen hatt denne funksjonen, hadde den får 3er liksom.. Men det kan kanskje CesiuM_e svar på..

Lenke til kommentar
Nokias nye kamskjelltelefon er liten og lekker, og har mange morsomme designløsninger.

 

 

 

Les mer

 

Ble litt opphengt i endel ting i artikkelen så klarer ikke å være helt nøytral i mine uttalelser... - men som foldetelefon med egen åpningsmekanisme så har vel Nokia 6131 vært på markedet i ganske mange år (alt er jo relativt). Har selv 2 stykker som barna har overtatt - og åpningsmekanismen er skikkelig tight og funksjonellt fortsatt.

En annen ting er vel at det er på tide at artikkelforfatteren vasker kyllingfettfingrene sine og trimmer litt så han både klarer å holde telefonen ren og ikke mister den.... :-)

 

En annen ting - man kan vel ikke trekke poeng fra en test for noe en telefon IKKE har...??

Hører stadig ting som "den burde ha hatt" og "men hvorfor har de ikke utstyrt den med..."

Det er vel totalt irrelevant hva en telefon IKKE har - dette er jo funksjon og form til en gitt pris.

Lenke til kommentar
Spennende og se hvordan dekselet åpner seg :)

Er vel ikke noe mer spennende enn å se på Nokia 6131? http://www.youtube.com/watch?v=Xu4siYg1RAY

 

Ut i fra artikkelen skulle en tro dette var en kjempenyhet  :roll:

 

Beklager!

 

Trodde det var en løsning ala samsungs p510!

 

Siden de snakket så altfor fint om åpningen så synes jeg det var rart at de ikke viste oss hvordan det fungerte.:)

Lenke til kommentar

:D litt av en test gitt....

Her snakker man om at telefonen er lett å miste, og holdt på å havne i kaffekoppen, osv. Det sier vel mer om testeren, enn telefonen.

Den kjennes også ganske tung, men oppleves ikke plagsom å bære rundt på. Hallo!!! 110 gram!! Er dere klar over hvor liten vekt 110 gram tilsvarer? Hadde den veid 1.1 kilo, kan jeg tenke meg at vekt kunne bli opplevd litt mer plagsom :D

Lenke til kommentar
Thor. nei det er ikke noe nytt, det noe som 2-3 år gamle Samsung telefoner også kunne.. Men det er en litt små stilig funksjon som produsentene har gått litt vekk i fra, frem til nå..

 

Ja, men fikk de pluss for dette da amobil testet dem? Nei.

Det kommer jo an på hvor gjennomført mekanismen var, og hvor bra den passet inn osv.

 

Hvordan vet du forresten om den fikk pluss?

Lenke til kommentar
Thor. nei det er ikke noe nytt, det noe som 2-3 år gamle Samsung telefoner også kunne.. Men det er en litt små stilig funksjon som produsentene har gått litt vekk i fra, frem til nå..

 

Ja, men fikk de pluss for dette da amobil testet dem? Nei.

Det kommer jo an på hvor gjennomført mekanismen var, og hvor bra den passet inn osv.

 

Hvordan vet du forresten om den fikk pluss?

 

Du vet tydeligvis noe ettersom du kverulerer på min post. Eller du vet ikke hva du kverulerer på. Hvor gjennomført er mekanismen på denne Nokian? Kan du gå i detalj? Venter i spenning...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...