Gå til innhold

Silent Hill utsettes (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
teit teit og atter teit.

kan jo ikke finnes noen logisk grunn til å utsette et spill i Europa når det allerede er sluppet i USA...

 

Grunnen er vel at dette er en av de feteste spillhøstene noensinne, og at de er redde for å miste markedsandel på grunn av det. Gears 2, Fable 2, Fallout 3, LittleBigPlanet, COD5? Jeg tar hvilket som helst av disse spillene over SH Homecoming denne høsten hvertfall! Til våren derimot er jeg muligens klar for litt skrekk.

Lenke til kommentar

dumt, sikkert mange som velger å skippe dette spillet.

..en annen ting, vet at det har blitt sagt før;

hvorfor skal alle spill oversettes til alle språk?,

sånn var det ikke før om jeg husker rett, da var alt på engelsk og jeg tror ikke noen brydde seg om det. nå blir det bare teit og spille ps3 spill med norsk tekst og tale, prøvde ratchet og clank på norsk, var jo helt teit. språkpakke skulle vært noe man kunne laste ned i ettertid hvis man absolutt måtte ha det på sitt eget språk, dumt hvis dette er en av hovedgrunnene til at pal spille blir sluppet seiner enn ntsc.

men her er det vel Tyskland som holder igjen kanskje, med sine sensur-greier.. hvis det ikke bare er en pr-greie for å konkurrere med andre spill og slippdatoer.

Lenke til kommentar
Typisk kvinnfolk, hisser oss mannfolk opp med noe fristende så utsetter de!

 

(Kona mi) :!:

 

Er ikke Konami som lager Silent Hill lenger ;)

 

Silent Hill: Homecoming er utviklet av Double Helix Games, som har tatt over serien etter Konamis Team Silent. Musikken er fortsatt ved seriens faste komponist Akira Yamaoka.

 

Edit; Eller er Double Helix Games en gruppe av Konami?

Endret av Kenny Bones
Lenke til kommentar
teit teit og atter teit.

kan jo ikke finnes noen logisk grunn til å utsette et spill i Europa når det allerede er sluppet i USA...

 

Grunnen er vel at dette er en av de feteste spillhøstene noensinne, og at de er redde for å miste markedsandel på grunn av det. Gears 2, Fable 2, Fallout 3, LittleBigPlanet, COD5? Jeg tar hvilket som helst av disse spillene over SH Homecoming denne høsten hvertfall! Til våren derimot er jeg muligens klar for litt skrekk.

 

joda er godt mulig det faktisk siden de ikke fikk allverdens skryt og hurra rop når det ble lansert i usa men men... man ender vel opp med å kjøpe det uansett

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...