Gå til innhold

Nokia oppdaterer N95


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde denne oppgraderingen kommet i juli hadde jeg ikke byttet til Samsung F480 som jeg er misfornøyd med. Men da hadde jeg heller ikke sittet å ventet på HTC Touch Pro som erstatter...

 

Satser på at svigerfar får glede av oppgraderingen.

Endret av ckl77
Lenke til kommentar
Har ikke denne telefonen, men skulle oppdatere min 6233, men Nokia har enda ikke funnet bryet verd å lage software updater programet sitt vista kompatibelt. Alle som har kjøpt ny PC siste året sitter jo med Vista, men hva bryr Nokia seg om det? Dette er for dårlig.... :thumbdown:

Jo det er fikset nå. Bare la programmet oppdatere seg. Men ja, stemmer at de var VELDIG treige på dette punktet.

 

Ser ut som N95 8gb også får en tilsvarende update i løpet av de nærmeste dagene. Gleder meg til denne :)

 

Men jeg må si jeg skulle ønske nokia kunne legge til Kastor UI slik som de gjorde på N81. Det hadde gjort seg!

Lenke til kommentar
Oppdateringen gjelder tydeligvis ikke alle N95. Prøvde med min kjøpt i Norge gjennom Tele2 (CODE: 0548368). Nokia SW updater og Nokia's webside sier at jeg har siste versjon.

 

Latest available software for Nokia N95, product code 0548368

Version: 21.0.016

 

Kjipt...

 

Tar tid før oppdateringer blir tilgjengelige for alle product codes. er bare å smøre seg med tålmodighet.

Lenke til kommentar
Oppdateringen gjelder tydeligvis ikke alle N95. Prøvde med min kjøpt i Norge gjennom Tele2 (CODE: 0548368). Nokia SW updater og Nokia's webside sier at jeg har siste versjon.

 

Latest available software for Nokia N95, product code 0548368

Version: 21.0.016

 

Kjipt...

 

Tar tid før oppdateringer blir tilgjengelige for alle product codes. er bare å smøre seg med tålmodighet.

Er det noen som har noe peiling på når vi faktisk kan laste ned den siste softvare versjonen?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...