Gå til innhold

Liste over sofaspill med lokal flerspiller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Dungeon Siege III

Håndkontrollstøtte

 

Kult! Dette skal definitivt installeres og spilles med fruen! Begge vi to har rundet DS tidligere, og jeg har prøvd COOP over nettverk på 1'ern, men nå får vi prøve dette sammen i hjemmekinoen :-)

 

Hvordan er det å spille med håndkontroll på det - og er det noen kontroller man anbefaler mer enn andre?

 

 

Jeg må innrømme det var ganske tilfeldig at jeg kom over DS3. Og litt morsomt at siden jeg og kompisen min synes DS3 var så gøy, så tenkte vi å gi DS2 og evt. DS1 en sjanse. Det var først da det gikk opp for oss at DS1 og DS2 hadde vi jo spilt masse sammen for lenge siden, og rett og slett glemt det. Som jeg sa får DS3 mye negativ omtale på steam, og det er nok riktig at DS3 er DS nesten kun i navnet. DS3 er såpass forskjellig fra DS1 og DS2 at det er ingen garanti for å like DS3 bare fordi man likte de første. Men for meg slo det altså positivt ut. DS3 er ganske sytalaust, man kan slappe litt mer av, og det synes jeg passer fint til sofa spilling. :)

 

Man får/fikk vel DS3 til både X360 og PS3 i tillegg til PC, så om man tenker spille på PC tror jeg begge typer kontroller fungerer fint. Selv har jeg bare brukt X360 kontroller, og det fungerte helt topp. Tutorialen viser korrekte knapper på skjermen for de forskjellige funksjonene. Det vet jeg ikke om den gjør for PS3, siden jeg ikke har brukt PS3 kontroller, men jeg vil tro det fungerer det også.

 

Håper dere koser dere med DS3, gi gjerne en tilbakemelding i tråden her. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Her er noen av mine favoritter der man kan spille runne hele spillet i co-op. 

 

3-4 player:

Trine (1,2 og 3).

Marvel Ultimate Alliance

 

2 player:

Gears of War.

Kane & Lynch: Dead Men

Resident Evil 6

 

Her var det mange gode forslag! Jeg har desverre ikke spilt noen av de, hvis du kan legge inn noen ord om hvert spill skal jeg legge de til i første post. :)

 

PS. Følg malen til førstepost. 

Lenke til kommentar

 

*snip*

Lagt til i førstepost! Har du noen korte ord å si om spillet? (Jeg har aldri testet det).

Jeg ser forresten at spillet er på tilbud hos Steam i dag til 35kr. Så blir et kjøp på meg så fort jeg kommer meg av mobilnettet. 

 

 

Det er melkekua til Gearbox det der. Smarteste du gjør er å kjøpe GOTYE, da får du med 4 campaign DLC'er, 2 nye klasser, økt levelcap og et kostyme eller to. Da mangler du bare 5 campaign DLC'er og en million kostyme DLC'er til. Og hold deg unna "Season pass", det meste i den ligger i GOTYE. 60Kr nå, er fin pris det. Jeg har ikke blitt ferdig med eneren enda, men regner med toeren er mye samme. Tenk Mad Max tegneserie FPS spill med masse humor. :) Jeg kjøpte forresten 4 av de siste 5 campaign DLC'ene på G2A.com for 30 Kr til sammen (Søk på headhunter). Normalpris er 20 Kr pr. stk.

Endret av Gabri3L
Lenke til kommentar

Gabri3L: Takk for tipset, synd jeg så det nå. Jeg bare kjøpte "vanilla" spillet når jeg så tilbudet i går, men jeg regner med at DLC pakkene ikke stikker av om jeg venter med å kjøpe de til senere. Slik det er nå har jeg fylt opp med coop spill ganske lenge :D

 

Det fikser du enkelt. Kjøp GOTYE som en gift så det havner i inventory'et ditt. Deretter, eller først for den saks skyld. Be Steam om en refund av "vanilla" spillet. Jeg lagde en liten guide på hvordan man gjør det her. Når "vanilla" ikke lenger er i ditt bibliotek, kan du gå i inventory og velge "Add to my library" GOTY versjonen du kjøpte som gift.

Lenke til kommentar

 

Blur vil jeg tro kan legges til under bilspill.

Edit 2: Hvor kan Blur kjøpes? Virker som om det er fjernet på alt av nedlasningsider inkludert Steam, eneste selger jeg finner som har den på lager er Amazon, men i fysisk format. 

 

 

Ser ikke ut til at det er så lett å få kjøpt lengre. Har sett etter det selv uten hell. Men det finnes over alt til nedlasting med videoer for forklaring av installasjon. Har testet selv nå og det fungerer utmerket :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...