Gå til innhold

Hva synes dere om tastaturet på asus pcer?


Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en asus zenbook i 1-2 måneder og jeg merker at jeg sliter med å tilpasse meg tastaturet. Jeg jobber en del på pcen der jeg føler at tastene er veldig harde å skrive på som gjør at jeg ikke får noen form for flyt når jeg skal skrive.

Hva slags inntrykk har dere av asus sitt tastatur?

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk bruker forskjellig kraft når dem skriver og for noen må de ha litt motstand. Tastene blir som regel litt mykere over tid hvis du har tid å vente, ellers bytter du bare til bedre tastatur. Vet også om folk som bare legger et USB-tastatur over det bærbare tastaturet. Det er bare å plugge det inn i USB-kontakten.

Lenke til kommentar

Folk bruker forskjellig kraft når dem skriver og for noen må de ha litt motstand. Tastene blir som regel litt mykere over tid hvis du har tid å vente, ellers bytter du bare til bedre tastatur. Vet også om folk som bare legger et USB-tastatur over det bærbare tastaturet. Det er bare å plugge det inn i USB-kontakten.

bytte tastene?

Er det så enkelt?

Lenke til kommentar

Jeg har en stor og stygg mening om tastatur på omtrent alle bærbare enheter. Det er noe makkverk. Kvaliteten og livsløpet til et typisk bærbar tastatur er ikke noe jeg har satt veldig pris på selv om prislappen for det er høyt. Jeg skjønner ikke at folk klarer å leve med det, det er primært fordi de fleste aldri har prøvd et skikkelig mekanisk tastatur.

Endret av VampireLord
Lenke til kommentar

Og mye pga av mange dårlige tastaturer, kjøpte jeg en bærbar med mekanisk tastatur. Skal bli gøy å prøve det og resten av den for den saks skyld.  :)

 

Edit: Glemte å si det, madamen har en Asus av den litt billige modellen, har prøvd det tastaturet litt og det var ikke så ille å bruke, prisen tatt i betrakning.

Endret av Chavalito
Lenke til kommentar

Madamen hadde en en de første Zenbook, skal ærlig innrømme at jeg ikke likte den så mye da. Men det var mest pga den hersens mouse paden, den var så følsom at jeg fikk hetta av den. Tastaturet var ikke så verst hvis jeg husker rett.

 

Forresten, glemte å legge ved bilde av min bærbare og fruen sin.

 

 

post-179662-0-06305300-1466283840_thumb.jpg 

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...