Gå til innhold

Fire uker i USA


Densto

Anbefalte innlegg

Orlando? Universal er der, og hvis dere drar før halloween kan dere få oppleve halloween horror nights (SOM ER KNALLBRA!).

 

Edit: Oooops, så først nå at dere drar til sommeren, beklager, men fremdeles, kanskje å ta en titt på disney eller seaworld i orlando frister likevel?

 

 

Har du vært på Universal?

 

Jeg og madammen skal til Orlando (og NY og eventuelt DC) neste vår og vurderer å besøke Universal.

 

Hovedpoenget med Orlando er å besøke Kennedy Space Center, men alle andre attraksjoner og severdigheter tas imot med takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Orlando? Universal er der, og hvis dere drar før halloween kan dere få oppleve halloween horror nights (SOM ER KNALLBRA!).

 

Edit: Oooops, så først nå at dere drar til sommeren, beklager, men fremdeles, kanskje å ta en titt på disney eller seaworld i orlando frister likevel?

 

 

Har du vært på Universal?

 

Jeg og madammen skal til Orlando (og NY og eventuelt DC) neste vår og vurderer å besøke Universal.

 

Hovedpoenget med Orlando er å besøke Kennedy Space Center, men alle andre attraksjoner og severdigheter tas imot med takk :)

 

Jeg har vært i Orlando og universal studios. Hot tips, ikke dra ditt når det er høysesong. Herregud å mye kø!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vi skal være i tilknytning Las Vegas, Los Angeles og San Francisco, vi har ikke noe i mot å kjøre noen timer bort fra byene så lenge vi holder oss i nærområdet. Flyr hjem fra SFO. 

 

Du kan lese et ruteforslag for roadtrip langs vestkysten av USA her. Men vær obs på at du ikke kommer over Tioga Pass som er nevnt å denne tiden av året (stengt pga snø). Personlig ville jeg nok heller reist til Florida i Januar / Februar, det kan faktisk være ganske så kaldt i Las Vegas på dene tiden av året.

Endret av reiselyst72
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...