Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg skal til min brors grav på lørdag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

du sier ikke noe om hvor gamle dere er, noe som jeg synes er relavant til hva du skal legge på graven. blomster eller kranser er ganske vanlig å legge på graver så du kan safe ved å ta med det.

 

leit å høre om broren din. broren min døde også for cirka et år siden så jeg vet veldig godt hva du har gått igjennom.

Lenke til kommentar

du sier ikke noe om hvor gamle dere er, noe som jeg synes er relavant til hva du skal legge på graven. blomster eller kranser er ganske vanlig å legge på graver så du kan safe ved å ta med det.

 

leit å høre om broren din. broren min døde også for cirka et år siden så jeg vet veldig godt hva du har gått igjennom.

 

Jeg er 26, han var to og et halvt år eldre. Det ender nok med at jeg bare drar til en blomsterbutikk og snakker med noen der.

 

Vet ikke om jeg skal kondolere så lenge etterpå, men uansett trist at du også mistet broren din.

Endret av twisted_
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Da er det ett år siden han døde, og jeg tenkte å ta med noe til graven. Men jeg har aldri lagt noe ved en grav før.

 

Noen som har noen tips å komme med? Jeg kan ikke ta utgangspunkt i hva han likte, som hva slags blomster, farger e.l.

 

Jeg ville bare skrive et lite innlegg til deg.

 

Jeg har selv en pappa som døde for 19 år siden, jeg går fremdeles på graven, fikser den opp og setter blomster på. Det er jo alltids en liten god følelse av å ha hvert der, syntes jeg. Når jeg er der så legger jeg på krans og kjøper på gravlykter. Det blir kjempe fint. Lyng er jo et alternativ når det blir litt kaldere i luften.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...