Gå til innhold

Gaming bord?


Anbefalte innlegg

Som topic sier, trenger nytt gaming bord. Har sett på ikea og skeidar og bohus osv men finner veldig dårlig utvalg. Trenger et som er ca 100cm lang ( venstre til høyre ) x 70cm høy ( gulvet opp mot hvor tastaturet skal ligge ) og 50+cm i bredden ( bredden altså fra veggen og ut mot der du sitter )

 

vet dere om hvor mang kan skaffe et digg bord som ikke koster all verden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer an på hva du vil legge i det.

 

Galant serien til Ikea er en sikker vinner.

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S19852113/

 

starter på en 1300kr for et helt basic bord som står godt og varer lenge.

 

Ellers har du løse bordplater du kan kjøpe, som du går å plukker ben til selv, du kan da plukke ben som du kan stille høyde på selv, normalt mellom 60 og 80 cm, eller statiske ben som er rundt 75 om jeg ikke husker feil.

 

Disse løsningene kan dog fort bli litt wobbly dersom de ikke står inntil to vegger, typ bak og på en av sidene, samt kvaliteten er ikke all verdens. Får det du betaler for mao.

 

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10263779/#/10263779

Endret av deac
Lenke til kommentar

 

Har selv dette http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/00214157/

 

Syns det er veldig bra med god nok plass. Du kan ha 2 skjermer om du ønsker. Jeg har pc skjerm, tastatur, mus, kaffemaskin, switch, lampe og en del småting på det. Funker perfekt for meg.

 

Det så nice ut. Men kan man montere skuffen på venstre side i steden for høyre side?

 

Ja du kan gjøre det.

Lenke til kommentar

Må bare legge igjen: Red Harbinger Cross Desk

 

Stilig sak, men litt lite. De kommer ikke i større størrelser? Bordflatearealet jeg hovedsakelig tenker på her.

 

Personlig er jeg storfornøyd med IKEAs Journalist-hyllesystem, men det er ikke lenger å oppdrive fra IKEA, kun brukt. Det er fantastisk, bortsett fra at bordflatearealene er litt små, så jeg må ha printer og scanner i hyller på sidene.

 

Mitt så slik ut for 8 år og mye gammelt rot siden.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Har ikke lyst til å starte en ny tråd, så skriver like godt i denne.

 

Har planer om å kjøpe meg et nytt bord til PCen. Bordet skal ha plass til minst 3-4 skjermer (planer om å kjøpe 1-2 skjerm til). PCen må ha plass under bordet, og det må være god plass til føtter under bordet. Bordet i seg selv må være lang i lengden, og brei, slik at det er mulig å ha en del på bordet.

 

Bordet skal ikke ha skuffer eller noe slikt, det skal bare være et bord med føtter.

 

Noen som kan anbefale noen bord som passer denne beskrivelsen?

 

- Må ikke være for dyrt. Maks 1500 kr.

- Må være stødig.

 

Hadde også vært greit med justerbare føtter, dersom det er mulig for en slik pris.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

 

Ser ut som et fint bord det, men jeg trenger litt i bredden, da jeg skal ha tastatur o.l. Så rundt 200X50-60 hadde vært noe.

 

Bare musematten min er 40x45 cm.

 

Ser forøvrig at det er mulig å kjøpe forskjellige bordplater til det bordet, da han det være mulig å valgt en litt større bredde..

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Om du har muligheten og pengene til det. Så ville jeg vurdert å fått montert skjermene på veggen.

Jeg angrer hvertfall ikke at jeg monterte mine tre 24 tommer på veggen, framfor å ha de stående på pcbordet.

 

Bare et forslag.

 

Hadde vært genialt, hadde det ikke vært for at mine skjermer ikke støtter det..

Lenke til kommentar

 

 

Ser ut som et fint bord det, men jeg trenger litt i bredden, da jeg skal ha tastatur o.l. Så rundt 200X50-60 hadde vært noe.

 

Bare musematten min er 40x45 cm.

 

Ser forøvrig at det er mulig å kjøpe forskjellige bordplater til det bordet, da han det være mulig å valgt en litt større bredde..

 

 

Målene er 200x60 :p

Lenke til kommentar

Det bordet jeg har kan man tilpasse slikt; bare føtter, skuffe + føtter + skuffer eller ved skuffe i midten eller på siden.

Fant bare ett passende bordplaste og sjekket om jeg kunne ha bare føtter først men fant jeg ut der å da på IKEA at det passet med skuffer i midten til mitt bruk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...