Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Drikke rødsprit - Farlig?


Gjest Benny1978

Anbefalte innlegg

Eg tykkjer du bør sette deg ned å sjå problemet i augo. Eg kjenner sjølve at det er lett å drivast inn i alkoholen, byrjer å få litt problemer sjølve. I takt med russetida har eg vært på fylla kvar dag siden sist søndag (men ikkje idag). Før det har det óg vært fleire dager i veka, og ikkje minst kvar helg. Det er herleg å berre ruse seg vekk frå alle problemene, men før eller siden må ein berre sjå det i augo. Personleg er eg avholds til sprit, då det alltid går galt. Det kan vere eit greitt tips. Drikk berre øl, cider, eller liknande. Det har noko alkohol, men ei kontrollert mengde iallefall. Då kan ein stoppe etter 3-4 stykker og tenke litt over kva ein driv med. Med sprit er det berre ned med det.

 

Eg vil óg anbefale deg å snakke med legen din om dette. Dei gjer ikkje noko farleg med deg, men hjelper om du er klar for å få hjelp. Det er ikkje flaut, snarare tvert om. Dei som berre skyver problemet forann seg, og ikkje vil sjå det i augo - dei kan ein vere flau av. Ser du problemet, er du på god veg til å løyse det.

 

Men eg forstår deg likevel. Det er herleg å berre få fri frå alle tankane. Personleg drikk eg meg vekk frå angsten. Det kan vere eit helvete når det står på, og då er det berre alkohol som hjelper. Noko valium kan eg berre gløyme i min alder. Men dei dagene det er som verst, bør ein berre helde fram edru. No veit eg ikkje kvifor du drikker, men det kan vere mange grunner. Alt verker så mykje lettere på fylla. Både å vere sosial, og heile synet på verda rundt. Tankane er ikkje så skremmande lengre, redsel og frykt tones ned, og ein blir endeleg trøytt. Trøytt nok til å berre sove, sleppe alle tankane. Eg veit somsagt ikkje korleis det er med deg, men det er mitt tilfelle.. Det er først av å skrive dette det går opp for meg :p

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...