Gå til innhold

Diablo reaper of souls ultimate evil edition


Bytemare

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til de som spurte

Kjøpte headsettet på expert i stavanger, var siste de hadde. Matchet også nettpris.

 

Ser at elkjøp og lefdal ikke har det inne, veldig fornøyd over det, mange sa det ikke hadde mye bass. Men syntes bassen var veldig god. Har ikke fått testet micen enda, men det får jeg på lørdag, så får høre hva folk sier om den da.

 

Syntes det er rart at det var vanskelig å få tak i. Gamestop hadde det, men de skulle ha 1100 kr. Blodpris.

 

Også stort pluss at det ikke er låst til å bruke til PS4, brukt det med PCen osv i dag når jeg har hørt på musikk etc, og syntes lyden er veldig god, spesielt til 800 kr

 

 

Gikk til innkjøp av dette selv, da jeg ikke fikk mitt turtle beach x42 til å funke med ps4... lyden gikk fint, men ikke chatten!

Kjøpte mitt på gamestop for 900,- (Bergen)

 

Har ikke fått prøvd det skikkelig enda, men første som slår meg er at det er utrolig komfortabelt å ha på hodet. Micen virker nesten litt for god, da den fanger opp annen støy i bakgrunnen. Vet ikke hvordan det høres for i party enda, men det finner vi nok ut av snart.

Lenke til kommentar

Altså jeg må være verdens heldigste eller så har de buffa legendarys noe så sykt at det mister litt av poenget.

 

Har ikke spilt på 2 dager, spilte 45 min, og fikk 3! grønne items (Set items) og noe av de beste set items til DH samt at jeg fikk en grønn crossbow..

 

 

whaaaaaaat.

 

Edit; fant ut nå at hanskene og chesten jeg fikk var best in slot på Demon Hunter etter å ha sjekket diablofans.com

 

lol

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Men fortsatt så skuffet over mye fps drops det er når man er 4 stk og farmer rifts eller bounties. Det er en helvetes lag fest, hadde heller hatt 720p med 100% stabil fps, det er under 30 fps når mye skjer og alt er sirrup. Æsj.

Ikke merket noe til det men uansett blir det garantert fikset hvis mange nok klager. Er det mange som sliter med samme problemet?

Lenke til kommentar

@Larzen.

Det er en bug i spillet flere av mine co op venner har opplevd. Eneste måten er å restarte spillet.

 

Btw, Jeg å Leffi drepte en maks levla Nemesis tidligere idag som har gått beserk på vennelista. Nemesisen blir rimelig hard når den er maks levla hehe.

Endret av mesteryoda
Lenke til kommentar

 

Men fortsatt så skuffet over mye fps drops det er når man er 4 stk og farmer rifts eller bounties. Det er en helvetes lag fest, hadde heller hatt 720p med 100% stabil fps, det er under 30 fps når mye skjer og alt er sirrup. Æsj.

Ikke merket noe til det men uansett blir det garantert fikset hvis mange nok klager. Er det mange som sliter med samme problemet?

 

Virker som faktisk FPS droppen skjer når det mer enn 2 crusaders i en gruppe.

 

De har en spell der 1 million våpen spinner rundt de i en sirkel, og lager masse effekter. Har du 2 stk som gjør det, + en witch doctor med masse pets, så blir det lagfest.

 

Eurogamer sier jo at alt er buttery smooth på 60fps, og det er det jo, hvis man spiller alene eller 2-3 stk. Er jo ikke et problem egentlig. Greia er bare at det er så mange crusaders nå for tida, som gjør at man får ofte en del lag.

Lenke til kommentar

Spillet sliter ganske greit også på pc om det er for mye som skjer samtidig, med mindre du sitter med et beist av en pc :p

 

Sant det. Blizzard også nå lovet å patche PS4/X1 versionen hele veien så kommer nok en fix rimelig snart håper jeg da.

 

Regner med å komme på 70 i kveld, og er klar for heavy rift/bounty farming snart! ;)

Lenke til kommentar

Investere i en PS4 nå for å spille dette, så legg meg gjerne til.

 

Min psn id er "Aradov"

Det skal jeg :) går fort mot 70 nå så blir det litt mere seriøs farming.

 

 

fant deg ikke Aradov, men legg meg gjerne til PSN: Jeracan

Endret av Bytemare
Lenke til kommentar

Verdt å kjøpe det? Kom meg til Inferno med pc versjonen.

 

Ja jeg angrer ikke et sekund! Kontrolleren er mye mere behagelig å bruke, og vi har trading tilbake, grafikken er bare super smooth og det er gameplay også.

 

Mere hekta enn noen sinne og går ikke tilbake til pc versionen igjen etter denne nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...