Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det riktig å dra ut på date med en man ikke har følelser for?


Anbefalte innlegg

Dette kommer ikke til å handle om meg, men jeg har vært på noen dater med jenter som har oppsøkt meg og lurt på om jeg kan treffe dem. Noen ganger har jeg ikke følelser for dem, men jeg drar ut med dem allikavel fordi jeg synes det er hyggelig. Generelt har jeg opplevet at de mister interessen for meg ganske fort når de skjønner at jeg ikke er interesert, og det er sjeldent jeg klarer å holde kontakten med dem.

 

Jeg er sikker på at mange av dere har opplevet det samme, men hva mener dere er best? Møte opp og ikke vise noen følelser. Møte opp, men å hinte på forhånd at man ikke er interesert eller ikke møte opp i det hele tatt. Mener noen av dere det er moralsk galt å "lure" en jente til å tro at man er interesert ved å godta å møte dem på en "date"?

Endret av Camlon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du skal være bra sikker på at hun har følelser for deg, før du buser ut med at du ikke er interessert i henne, og så obvious er det vel sjeldent.

Hvorfor i all verden skal en jente spørre deg ut og sende masse meldinger som ikke er relevant hvis hun ikke har følelser for deg? Hun har da langt bedre ting å gjøre enn å sende masse meldinger til en person som hun ikke kjenner særlig godt, fordi hun ønsker å bli en venn av personen. Det er også veldig lite elegant å buse ut at man ikke har følelser for henne. Det finnes langt bedre metoder for å vise at man ikke er interesert. F.eks. si at man kan ta med en venn. Hinte til at man bare er interesert i å bli venner.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar
Du skal være bra sikker på at hun har følelser for deg, før du buser ut med at du ikke er interessert i henne, og så obvious er det vel sjeldent.

Hvorfor i all verden skal en jente spørre deg ut og sende masse meldinger som ikke er relevant hvis hun ikke har følelser for deg? Hun har da langt bedre ting å gjøre enn å sende masse meldinger til en person som hun ikke kjenner særlig godt, fordi hun ønsker å bli en venn av personen. Det er også veldig lite elegant å buse ut at man ikke har følelser for henne. Det finnes langt bedre metoder for å vise at man ikke er interesert. F.eks. si at man kan ta med en venn. Hinte til at man bare er interesert i å bli venner.

 

 

Fordi hun vil pule?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...