Gå til innhold

Kjøpe Spore gjennom EA Store.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen flere enn meg som reagerer på at amerikanerne slipper unna med 49.99$ for Spore gjennom EA Store,(Ca 277kr) mens vi nordmenn må betale 499! Spillet er faktisk 100 kroner billigere på komplett, og da får du en fysisk kopi i tillegg... Fatter ikke hvordan de kan tro at vi finner oss i å måtte betale nesten DOBBELT så mye som amerikanerne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Noen flere enn meg som reagerer på at amerikanerne slipper unna med 49.99$ for Spore gjennom EA Store,(Ca 277kr) mens vi nordmenn må betale 499! Spillet er faktisk 100 kroner billigere på komplett, og da får du en fysisk kopi i tillegg... Fatter ikke hvordan de kan tro at vi finner oss i å måtte betale nesten DOBBELT så mye som amerikanerne.

:lol:

Endret av Lolli
Skrevet
Betale dobbelt så mye som amerikanerene er noe vi har gjort i lang tid:p

Tja, det er ikke akkurat mange som tar 499 kr for nye pcspill. De fleste databutikkene tar 399 for en fysisk kopi, og med norske lønninger, moms og leie\kjøpekostnad ved å ha lokaler i Norge, så er det greit at de tar litt mer for spillene sine enn i USA. Problemet er at vi må betale dobbelt så mye for en digital nedlastning som ikke koster EA fem øre mer å selge i Norge kontra USA.

Skrevet

Ikke kjøp noe på EA store, de bedriver ren svindel! Jeg har kjøpt fra EA Store en gang, og aldri mer. Den gang kjøpte jeg Heksekongen, til Ringenes herre (strategispillet). Leste gjennom alt, og syntes dette så flott ut, å kunne handle på nett uten å gå i butikk.

MEN!

Etter et år, skulle jeg nok en gang logge meg inn og spille det spillet jeg har spilt mest. Spillet virket ikke, og det viste seg at EA hadde funnet ut at spillet bare skulle gjelde et år, uten at de informerte om dette under kjøp. Jeg var ikke den eneste som ble berørt av denne svindelen fra EA, hvis dere søker i forumet finner dere flere innlegg om det. Et spill jeg betalte full pris for, fikk jeg altså bare lov å spille et år. Jeg kjøpte spillet i butikk etterpå, for jeg hadde flere avtaler om onlinespilling. Hvis ikke dette er svindel, så vet ikke jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...