Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

"Hoven" etter runk


Gjest Kid1994

Anbefalte innlegg

Gjest Kid1994

Hallo..

 

Når jeg var på do nå, så jeg at tissen min har blitt breiere.. Ser ut som om huden har blitt tykkere og at jeg er "hoven"

Runker en lang stund før dette, så er det derfor?

Har litt noia nå på grunn av dette

Er 14 år hvis det har noe å si

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Kid_*
Helt normalt, er bare penis som har fått seg litt mye trim. En god regel er, hvis det gjør vondt eller du ser blod, stopp! Hevelsen vil nok gi seg etter en dag eller to og du kan fortsette å styre på til du får en ny hevelse :p

 

Pleier jo å runke 1-2 ganger hver dag, unormalt?

 

Så jeg burdte ikke ronke før hevelsen har gått ned?er alene hjemme :whistle::dribble:

Lenke til kommentar
Gjest Guest_kid_*
Neida, som sagt, hvis det gjør vondt eller du ser blod er det vel på tide å stoppe, eller er det vel bare å dure på :p

 

joa, men syntes det er litt ekkelt å være hoven, mister lysten til å runke :ohmy::cry:

 

Noe annet jeg kan gjøre for at jeg ikke skal være så hoven?

Lenke til kommentar

En god ide er å se akkurat hvor på penis du blir hoven til vanlig og da prøve litt andre runketeknikker. Eks: hvis du pleier å runke akkurat under hodet så kan du forsøke å runke den litt lenger nede på staken. Jeg vet ikke hvor stor eller liten penis du har men hvis det er mulig å gjøre det sånn så kan du prøve det. Jeg har tidligere hatt samme "problemet" så jeg vet hva jeg snakker om. :p

Lenke til kommentar

Har merket dette et par ganger, er en stund siden nå da. Men da jeg var på din alder, kanskje 1 år eller 2 yngre, da skjedde dette av og til.

 

Det var de gangene jeg ikke greide å få orgasme, og rett og slett bare ga penis litt trim. Da ble den liksom litt tykk og "misformet" etterpå :p

 

Dette skjer ikke vanligvis etter en vanlig omgang, merket det bare da jeg ikke greide å komme.

Lenke til kommentar
Får holde hendene vekk fra den en stund da..Bare den ikke reiser seg for mye på skolen :!: :blush:

 

Bare spenn den fast under beltet, så kveler du det ;)

eller sett albuen ned i lillemann, og drep ham på den måten :)

 

at du kan runke deg til sjeldnere reisninger er bare tøv! har prøvd det jeg også :o

Lenke til kommentar

Alfor mange runker *for ofte* og *for voldsomt*. Det er ikke naturlig å herje sånn som mange gjør idag, mere tvangshandling enn naturlig behov. Er en oppøvd vanesak som kroppen inntil en viss grad innstiller seg på - inntil et krasj (ex. impotens) oppstår. Men - det er opp til hver enkel, gidder ikke å ta noen videre diskusjon på det. Tro bare ikke at helsesøster o.l. har så mye peiling på slike ting.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...