Gå til innhold

Parental kontrol - outsmarting av forelde


Anbefalte innlegg

Ja, jeg har spilt endel i det siste (10 timer om dagen :p) og nå har foreldrene mine sagt stopp og satt opp parental control, med noen helt latterlige spilletider. Jeg har funnet ut at den eneste måten og unngå dette på er og kjøpe wow + tbc CD på komplett, og lage ny account. Deretter overføre min character fra parental accounten til den nye.

 

Vil dette funke? Har noen evt noen billigere utvei? (følge spilletider er ikke akutelt.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ingen billigere måte å gjøre det på enn du nevner, bortsett fra og faktisk få fjernet restriksjonene.

 

Men hva hjelper det deg? tror du ikke forelderene dine skjønner hva som har skjedd når du plutselig begynner og spille mye igjen?

 

Da blir jo straffen bare værre, og du vil kanskje ikke få bruke PC-en igjen på en god stund.

 

Nei du, fortsett å spille med de restiksjonene de har satt, og når de ser at du gjør det uten å klage, kan du spørre om å få utvided spille tiden litt til.

 

Vis at du har kontroll og gjør det bra på skolen, så skal du se at forelderene dine reagerer positivt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...