Gå til innhold

Wiki: Hva har høyest prioritet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner. Men både etterspurte sider og brukerguider er innhold ;) Men om folket ikke mener noe hvilket av de to som er viktigst får jeg vell kaste terning :D

 

Skal ta noen fag til høsten siden jeg er blitt student igjen, og pausene i forelesninger er jo en glimrende anledning til å kjøre litt mer innhold inn i wikien.

Lenke til kommentar

Det er bare å trå til der du gidder og har lyst. :)

Hadde vi hatt flere brukere på wikien hadde nok interesseområder og arbeid blitt bedre fordelt utover hva som gjenstår på wikien. Men det meste av grunnarbeidet har blitt gjort unna, slik som informasjon om forumet og nettverket. Det som står igjen nå er vel stort sett brukerskapt innhold, og en del finpuss og utbedringer av de eksisterende artiklene samt utbedring av en del dokumentasjon på maler og slikt.

Lenke til kommentar

Uff, føler selv at jeg har gjort alt for lite for wikien. Har egentlig ingen god grunn, og nå blir det vel ikke bedre nå som jeg er tilbake på skolen. Kan hende jeg kommer til å gjøre litt mer redigeringsarbeid av eksisterende artikler når det kommer en del innhold, da får jeg forhåpentligvis inn litt grunnleggende wiki-kunnskaper så det blir lettere å skrive etterhvert. Syns uansett dette er et utrolig spennende initiativ!

 

Er det sånn at vi snart kommer til et punkt der vi kan åpne for almenheten?

Lenke til kommentar
Eneste som mangler er å få på plass en god føring man kan forholde seg til, før vi lar alle slippe til. Er begynt å komme endel gode artikler på plass nå. Uansett, mens man venter så får de som ønsker det tilgang. Bare til å ta kontakt det :)

 

Nå er det vel vanskelig å lage alle rutiner før man faktisk vet hvordan ting fungerer. Når det kommer ting man er usikre på, så får man prøve å finne en god løsning på det - det er ikke så vanskelig å endre ting i etterkant (så lenge man har ubegrensa med bidragsytere)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...