vikingkylling Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 Vi har en lignende tråd for Age of Conan, så jeg tenkte vi kunne ha en for WAR også siden det bare er en måned igjen. Jeg har spilt LotRO stort sett siden launch og elsker det, og teller dagene til Mines of Moria kommer. Det hindrer meg ikke i å prøve WAR, men det har sterk konkurranse. LotRO er det beste MMORPG'et jeg har prøvd, og jeg har prøvd mange. WoW, EverQuest 2, Tabula Rasa, Lineage II, Final Fantasy IX, Cabal Online, Sword of the New World, City of Heroes/Villains, Guild Wars, you name it. Med Mines of Moria blir LotRO enda bedre, men kan WAR likevel bli bedre enn det igjen? Kanskje, kanskje ikke. Jeg liker instance-systemet i LotRO og føler jeg er med i en historie, noe jeg tror WAR kommer til å mangle. Men på den annen side er det mye PvP i WAR, noe som kan dra det opp da det aldri blir den samme questen om igjen og om igjen. Nå kan vi gå opp i level med å ha det moro. Har aldri vært interessert i PvP, men det er mest fordi all PvP'en jeg har prøvd har gått ut på at to folk denger løs på hverandre til den ene vinner. Det blir noe helt annet å invadere en hel by sammen med noen dusin venner. Dessuten har vi jo spill som Quake 3 og Unreal Tournament. Begge to er kun multiplayer, og jeg elsket begge to. Om vi blander Quake 3 med et tradisjonelt MMORPG og får Warhammer Online kan det bli meget interessant. Men nok om det. Hvor mange av dere andre forlater LotRO for WAR?
Bjonski Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 Jeg tror WAR blir alt for likt WoW, og siden vi har erfart hvor mye folk krever av et MMO i dag med tanke på bugs etc. så kommer nok en del til å slutte etter 1 måned. WAR er uaktuelt for meg. Skal ikke prøves.
AtleBer Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 Skal nok prøve det, men kommer ikke til å være veldig tolmodig med det. Var alt for tolmodig med Conan, gjør ikke den feilen igjen. Vis ikke WAR gjør meg gira, tror jeg faktisk det blir en ny prøve runde i lotro for meg. Har endelig klart å få i huet at lotro er et 100 % casual spill, så skal spille det sådan. Anyways, tror ikke folk bør la seg lure med at WAR er likt WoW. Etter hva jeg har lest og hørt er den eneste store likheten at verdenen og grafikken ser lik ut. Og det er jo WoW som har rippa Warhammer og ikke omvendt. WAR vil jo ha fokus på PvP siden de veit det er det folk vil ha fortia. BTW Så idag at WAR hadde reklame på MTV. Har faktisk aldri set et MMO ha reklame på TV.
vikingkylling Skrevet 22. august 2008 Forfatter Skrevet 22. august 2008 Gidder ikke engang kommentere de latterlige påstandene om at det blir for likt WoW, så helst ta den diskusjonen et annet sted. WoW og WAR er to helt forskjellige ting, selv om de har en lignende grafisk stil. Sliter litt med valg av klasse, så det blir enten Witch Hunter eller Witch Elf. Skal selvsagt prøve begge, men håper Witch Hunter kan bli like kul som den ser ut.
oophus_3do Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 Gidder ikke engang kommentere de latterlige påstandene om at det blir for likt WoW, så helst ta den diskusjonen et annet sted. WoW og WAR er to helt forskjellige ting, selv om de har en lignende grafisk stil. Sliter litt med valg av klasse, så det blir enten Witch Hunter eller Witch Elf. Skal selvsagt prøve begge, men håper Witch Hunter kan bli like kul som den ser ut. Hva er vell latterlig med å si at mye av det WAR har ligner endel på WoW? Er greit at WAR er mye eldre enn WoW når det gjelder historie, men det forandrer da ikke det faktum at WoW har vært ute som et MMO mye lengre en WAR nå, og når WAR kommer ut nå med mye felles "features" som combat sysmtet og tilsvarende like klasser osv osv, så er det jo ganske naturlig at folk kanskje føler at dem har spilt det før?
AtleBer Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 Gidder ikke engang kommentere de latterlige påstandene om at det blir for likt WoW, så helst ta den diskusjonen et annet sted. WoW og WAR er to helt forskjellige ting, selv om de har en lignende grafisk stil. Sliter litt med valg av klasse, så det blir enten Witch Hunter eller Witch Elf. Skal selvsagt prøve begge, men håper Witch Hunter kan bli like kul som den ser ut. Hva er vell latterlig med å si at mye av det WAR har ligner endel på WoW? Er greit at WAR er mye eldre enn WoW når det gjelder historie, men det forandrer da ikke det faktum at WoW har vært ute som et MMO mye lengre en WAR nå, og når WAR kommer ut nå med mye felles "features" som combat sysmtet og tilsvarende like klasser osv osv, så er det jo ganske naturlig at folk kanskje føler at dem har spilt det før? Kan godt hende det ligner...men jaja. Det er jo MMO alt samma. Er ganske vanskelig og bare finne på et nytt fungerene combat system...conan gjorde jo det, men om det er fungerende er en annen diskusjon. Samma med crafting. Hvor forskjellig er det mulig og gjøre det?
vikingkylling Skrevet 23. august 2008 Forfatter Skrevet 23. august 2008 Og sånn går dagene. Tråden er er kalt "Hvor mange forlater LotRO for Warhammer Online". Vennligst hold dere til saken.
radiohodet Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 Jeg vet ikke om spillet blir likt WoW, men det kommer til å appelere til WoW-spillere, og de er i grunnen det største problemet med WoW i mine øyne... Synes også det ser ut som spillet ikke flyter helt bra. På de videoene jeg har sett virker animasjonene svake, og litt klomsete gameplay, kanskje? Men det fikser de helt sikker før release. Får litt Dungeons & Dragons online følelse. Helt håpløst å få ordentlig kontroll over karakteren din. Hele greia med Warhammer Online er vel at det er mye PvP, så da har man det med balanse igjen da. Virker som det er veldig mange klasser og raser i spillet, og da er det lett for at ting blir veldig ubalansert. Får håpe de ikke faller i WoWs utstyrsjagfelle heller. Jeg kan godt tenke meg å prøve det da, så jeg håper det blir en open beta en gang før release. Forlater LOTRO blir det nok ikke til at jeg gjør. Liker den roen som det spillet har, og hvor lite items betyr. Warhammer Online virker stressende og veldig konkurranserettet, noe som kan være morsomt i små doser det forsåvidt.
vikingkylling Skrevet 24. august 2008 Forfatter Skrevet 24. august 2008 Den grafiske stilen er lik WoW, logisk nok, men selve spillet blir nok langt mer likt Age of Conan enn WoW. Men nok om det, tilbake til topic nå.
ShampooMacTavish Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg har ikke peiling på hvordan det er med LotrO i forhold til WAR eller noe, men jeg vil tro at LotrO ikke trenger å frykte en enorm flukt. Noen drar, noen bil, noen kommer tilbake. Tror ikke vi kommer til å merke en stor forskjell.
Betenkt Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 4 av mine venner prøvde det 4 av mine venner misslikte det Vi skal alle kjøpe gametime til det på TG da ^^ Skal ha gametime til WAR, AoC, WoW og LOTRO da..
alleibruk Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 har begge. warh var gøy i begynnelsen. Men blir dølt etter hvert. Lotr har fantastisk pve, men er dritlei så har ikke spillt på ett flere måneder. men har account oppe å kjøre enda og er tilbake for fullt med moria. Warhammer har jeg betalt for 3 måneder til, vet ikke om jeg blir og fortsette.
Ninjahamster Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 WAR = PVP LotRO = PVE Begge deler, ja takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå