Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har en Trial-nøkkel? Har en konto, men gidder ikke betale 1 måned med gametime bare for å se hva som skjer ingame nå. Har kjøpt meg en grei laptop, så vil også teste det på denne : )

Skrevet

mye folk som spiller dette enda eller? sitter å tenker på å teste war igjen, men orker ikke å komme tilbake til en tom server. var vel eltarion eller noe jeg spillte på.

Skrevet
Eltharion [R.I.P.] -> Azgal/Norn

Spillet suger skikkelig skit nå. Rett og slett drit kjedelig. Det er bare zerging igjen, ingenting annet, ikke noe nytt content eller noe som helst. Med mindre patch 1.3.4 er VELDIG bra og introduserer noe som kan revitalisere, er det over og ut for min del. Har hatt gratis sub siden september, den går nå ut i februar, og da blir det Global Agenda på meg.

Skrevet

Gratis sub?

Jeg har det morsomt ennå, men bare når mange nok i Guilden er på. 1.3.4. bringer jo nye grindemuligheter med egne crests fra SCs til nye våpen..? :p

Skrevet
Gratis sub?

Jeg har det morsomt ennå, men bare når mange nok i Guilden er på. 1.3.4. bringer jo nye grindemuligheter med egne crests fra SCs til nye våpen..? :p

Fikk en del 2 måneders koder av Caa på WHA for noen måneder siden (han spilte engie forresten). Vet ikke om det bare er serveren som er helt føkka eller hva det er, mulig jeg bare begynner å bli lei, en gang tar jo moroa slutt uansett. Tviler på at det er så veldig stor forskjell på Azgal. Det er vel stort sett bombing det går i der også.. Etter et år med bombing uten noe ordentlig forsøk fra Mythic på å gjøre noe med det, får det være nok.

Global Agenda ser forholdsvis gøy ut, team basert sci-fi FPS med MMO aspekter. Kan bli bra, eller det kan faile veldig hardt. Er en del gamle guildies som spiller betaen, og de digger det. Det lanseres 1. februar. Hvis det failer og Mythic får ut fingeren (gudd løkk) er det kansje aktuelt å resubbe. (eller om jeg er helt masochistisk og ikke klarer å holde meg unna :p)

Skrevet (endret)
Eltharion [R.I.P.] -> Azgal/Norn

er det en enkel måte å bytte server eller gjørest det gjennom kontakte gm og mye venting?

hvordan er SC på de serverne, mye venting?

edit: hvor spiller dere? Azgal eller norn?

Endret av MysticoN
Skrevet

Jeg spiller på Azgal, Ugle på Norn.

Serverbytte bør gå veldig enkelt gjennom war-europe-kontoen din (der hvor du kan endre subscription o.s.v.) ;)

SC på de serverne popper hele tiden, i går kveld gjorde jeg noen med en Guild-gruppe og det poppet SCs i hytt og gevær med en gang vi satte oss i queue. :) Hadde forøvrig ikke bare mange, men også gode SCs. En Serpent's var kanskje den kuleste jeg har gjort. 2xEnklava premade, mot en PM-premade og noen randoms. De MÅ seriøst ha hatt Autofocus, for det Melee-trainet smalt, Men vi klarte å snu det til sist! :D

Open RvR er en annen historie, der er det ikke mye fred å få, veldig mange spillere = zergs. Litt lame osv med Underdog System, som fører til "feigt spill" (det blir mulig å holde seg unna RvR hele dagen for å bygge opp underdog points, for så å utnytte disse til å komme seg til fiendens by midt på natta (04:00 - 08:00), dette skjer ofte).

Jeg har det fremdeles moro, men er i en veldig aktiv Guild jeg har vært lenge i.

Skrevet

Fikk mail:

"The new WAR Endless Free Trial replaces the original 10-day trial, and gives new and returning players the opportunity to play any of the 24 different careers to rank 10 to find the right one for you when you choose to subscribe."

Hva betyr dette? Rank 10? Hva er lvl cap før man må betale?

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...