Uglegutt Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 Haha det er ganske utrolig hvor fail destrozergen er på Eltharion.. Og det som værre er, er at på Azgal er de enda dårligere :O Jeg og guildmate spør i region i T2: Is there any sorc who wants guardbot and pockethealer? svar: What is a pockethealer? /facepalm eller er det bare stillhet, mens de løper rundt i WBs uten en eneste healer... og det er hver eneste kveld den siste uka...
gamer73 Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 På karak -Norn er det ganske bra:) Ihvertfall i tier 3 og 4 (jeg er i 4 nå som level 31). Folk har stort sett mye mer peiling enn jeg har og det er et godt tegn:) Jeg bare henger på slep med min WH:)
Broseph Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 Stilig....kom dere dere inn? Jepp, den døra er bare symbolsk Vi kom oss ikke til Stage 2 da. Systemet er bugga, og selv om vi eide balle i vår Instance, bytta Greenpeace til en Instance full av randoms så vi ikke kom oss inn der for å få gjort noe. Luls. Anyways, det er sånn Destro er overalt, Ugle På Norn også, de skriker og hoier og aggroer Lord og Healers failer og jeg vet ikke hva
hvo91 Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Møtte deg i tempelet Emoel. Du å en annen engineer så var det vel meg og en choppa. Det så bra ut for dere men de kom 4-5 andre destoer etter dere hadde drept choppa karen Endret 8. oktober 2009 av hvo91
Broseph Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 Hehe, det var i begynnelsen av Siegen, det? Ja, det kom en Magus og en SH og ødela moroa...
hvo91 Skrevet 17. oktober 2009 Skrevet 17. oktober 2009 Jeg syntes Mythic virkelig har drite seg ut denne gangen. Jeg logga ut når det var 6 minutt igjen av en Altdorf siege for så å se på "Public enemies" (2t 20min) så kom jeg tilbake til Altdorf siege 1t 57 min -.-'
Broseph Skrevet 18. oktober 2009 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg er helt enig. Det bør ikke være mulig å komme til end-game så lett og så raskt som dette. Tenkte de i det hele tatt gjennom hva som kommer til å skje på ubalanserte servere når de tok bort Forts? De fikset jo Performance, hva var vitsen med å ta dem vekk? På trynet. Det er bare å un-subscribe til Server Transfers åpner (ikke at jeg kommer til å gjøre det, dog )
gamer73 Skrevet 19. oktober 2009 Skrevet 19. oktober 2009 Vel...få som har drept end-boss'ene uansett da;) Men nå begynner det kanskje å nærme seg? Spurte på serveren min i går (karak-Norn) og der var det ingen som kunne huske at ALTDORF noengang hadde falt. Det hadde i følge en kar kun skjedd EN gang på en EU server...og det var vist sist vinter en gang. Men nå når dem har tatt bort forts så skal vi nok se at det kan skje...blir en trist dag for oss ("gode") når Altdorf faller:( Men hevnen er søt når vi legger IC øde;) Spillet har ihvertfall blitt mye bedre med hensyn på lagg. Joda spillet lagger til tider under heavy load...men det er ikke lenger dårlig FPS som er årsaken...nå er det rett og slett serverne som sliter når det blir 300+ spillere samlet i en zone, men dette kan fikses med å oppgradere serverne en smule Før var det jo rett og slett dårlig koding som gjorde at det lagget uansett hva man gjorde. Nå er det generelt bedre flyt i spillet:)
Broseph Skrevet 19. oktober 2009 Skrevet 19. oktober 2009 Problemet ligger i at nå er det SYKT lett å komme seg til AD/IC. Campaignen bør aldri i livet gå så fort. Og det skal være vanskelig å ta kongen. Situasjonen nå er utålelig, jeg er så frustrert. At de ikke ser hva som skjer og ser til å gjøre noe med det. Helvete, ass.
gamer73 Skrevet 19. oktober 2009 Skrevet 19. oktober 2009 Dem ser jo hva som skjer. Dem sitter nok i møte nå og diskuterer hvordan dem skal gå fremover videre...er ingen lett sak det der. Mene...kanskje dem burde innføre en slags tidsgreie..Både Altdorf og IC kunne bare bli under siege 1 gang pr døgn?..kanskje bare 1 gang pr uke? Med å hele tiden kjempe for å få nok ressurerser til å kunne angripe på nytt?...masse dem kan finne på... Men saken er..hva vil folk ha...hva kan dem gi?...jammen ikke lett for dem!
Uglegutt Skrevet 19. oktober 2009 Skrevet 19. oktober 2009 Poenget er at de har dritt på draget. Skikkelig. Hele end gamet er for dårlig gjennomtenkt. Et mmo skal du ikke kunne "runde". De skulle ikke latt faksjonene drepe kongene hverandres i det hele tatt. I hvertfall ikke før etter mange ekspansjoner. Når de i tillegg ikke klarer å gjøre endgamet gjennomførbart. Ikke en gang ett år etter release, da har du oppskriften på fail. Hva skal man gjøre når man er rr80 og har full sovereign armor (som for mange klasser er jalladårlig i tillegg)? Det beste er at de ikke har forutsett at en av faksjonene til slutt får overtaket og grinder den andre i bakken. Ganske utrolig egentlig. Ellers er det et gøy spill når man har et ordentlig guild og det ikke er fullt av bugs og lag. Synes de har fikset mye av de to siste punktene. Må bare finne meg et nytt bra guild. A nei, det var ingen igjen...
gamer73 Skrevet 19. oktober 2009 Skrevet 19. oktober 2009 Er masse folk på Karak-Norn da:) Guild er sikkert vel og bra..jeg er i et guild der selv, men snakker aldri noe særlig med noen av dem. Jeg soloer enten for å levle litt. Ellers så henger jeg stort sett meg på åpne Warbands og følger etter vår zerg:) Er skamgøy det:) koser meg jeg:) Og nå har vi fått artig ny serverchat også. Den kalles advice men folk prater om masse rart der. DET hadde jeg savnet....følte meg alltid så alene i WAR før...endelig er det som i wow..med konstant prat i tradechat eller en eller annen chat som dem fleste har tilgang til. Er ikke det at jeg skriver så masse selv..men jeg liker å se at folk skriver og koser seg...føler liksom at jeg ikke er alene i spillet hehe. Det skal sies at jeg sikkert er gått lei WAR før jeg er rr80 uansett (vil ta meg ca ett år fra nå å bli det tipper jeg), så det er ikke noe problem:) Men dem tenker nok sikkert på det og...og det er helt klart at END game er myyyyye vanskeligere å lage bra med WAR konspetet..som er basert på RvR, enn i f.eks wow som for det meste er et pve spill.
Uglegutt Skrevet 19. oktober 2009 Skrevet 19. oktober 2009 Er masse folk på Karak-Norn da:) Guild er sikkert vel og bra..jeg er i et guild der selv, men snakker aldri noe særlig med noen av dem. Jeg soloer enten for å levle litt. Ellers så henger jeg stort sett meg på åpne Warbands og følger etter vår zerg:) Er skamgøy det:) koser meg jeg:) Og nå har vi fått artig ny serverchat også. Den kalles advice men folk prater om masse rart der. DET hadde jeg savnet....følte meg alltid så alene i WAR før...endelig er det som i wow..med konstant prat i tradechat eller en eller annen chat som dem fleste har tilgang til. Er ikke det at jeg skriver så masse selv..men jeg liker å se at folk skriver og koser seg...føler liksom at jeg ikke er alene i spillet hehe. Det skal sies at jeg sikkert er gått lei WAR før jeg er rr80 uansett (vil ta meg ca ett år fra nå å bli det tipper jeg), så det er ikke noe problem:) Men dem tenker nok sikkert på det og...og det er helt klart at END game er myyyyye vanskeligere å lage bra med WAR konspetet..som er basert på RvR, enn i f.eks wow som for det meste er et pve spill. Det er det jeg mener. Jeg gidder ikke joine et zerg guild uten mål og mening. Et bra guild bør kunne stable minst to grupper på beina, og være veldig godt samkjørt. Når du har vært med i et slikt guild gidder du ikke bli med i hva som helst. (høres helt sikkert ganske kvalmt ut, men emoel vet nok hva jeg snakker om). For øyeblikket løper jeg rundt guildless, uten særlig annet enn random heals, noe som synes godt på death rationen min. (spesielt mot emoel , bare tre som har flere kbs mot meg, og det er Mokah, FLAMING og Watdan)
gamer73 Skrevet 19. oktober 2009 Skrevet 19. oktober 2009 Joda jeg forstår at dere er mer enn ett hakk mer hardcore spillere enn meg;) Og da skjønner jo jeg litt av frustrasjonen. Men for oss "casuals" så er WAR egentlig bare blitt bedre nå etter siste patch. Uansett så håper jeg dem kanskje legger til litt mer forskjellig man kan gjøre av nytteverdi. Kanskje alla WOW? Jeg vet ikke....
Uglegutt Skrevet 19. oktober 2009 Skrevet 19. oktober 2009 Misforstå meg rett, jeg synes også siste patchen er bra, uten unntak. Det er bedre å slåss i byen enn i fortet. Det er en kjedelig lag fest uansett. Hvis folk gidder å møte opp i det hele tatt. Hvis de ikke gidder det, må du stå og vente til fortet locker. Bra det er borte mener jeg.. Det eneste de må fjerne nå er zone lock renown bonusen. Den fører til mye rare prioriteringer hos folk. Det er det siste som må bort for at folk ikke skal afk'e i wc, men heller må slåss for renownen.
gamer73 Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 nja...hehe jeg liker den zone lock bonusen jeg;) Jeg kjemper for det meste selv, men pluttselig så ringer en kamerat...eller guttungen maser når jeg har ham osv...da er det greit å kunne "campe" WC eller inne i en borg for å få bonusen om den skulle locke om man må gå afk. Ser også at i patch 1.3.3 så kan man ENDELIG sitte og gå med charren vår;) Dette er PÅ TIDE. Ikke det at det er ultra-viktig, men det er noe som alle RPG'er burde ha i utgangspunktet. Jeg føler WAR blir mer fullstendig med å ha mulighet til det. Spes det med å sitte. Er så unaturlig at folk bare står rundt omkring hehe. Også komemr gloom Jeg håper gloom effekten blir bra, da jeg savner litt den wow-grafikken som jeg elsker:)
Broseph Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 Et bra guild bør kunne stable minst to grupper på beina, og være veldig godt samkjørt. Når du har vært med i et slikt guild gidder du ikke bli med i hva som helst. (høres helt sikkert ganske kvalmt ut, men emoel vet nok hva jeg snakker om). For øyeblikket løper jeg rundt guildless, uten særlig annet enn random heals, noe som synes godt på death rationen min. (spesielt mot emoel , bare tre som har flere kbs mot meg, og det er Mokah, FLAMING og Watdan) Jeg er helt enig, kunne ikke tenke meg å joine et annet Guild. Har man vært i en Guild som blir sur om du ikke joiner Guil-warbandet eller logger alten din når de trenger det, og som bruker taktikk og er ute etter å virkelig forsvare Guild-navnet, ser man godt kontrasten. Eneste gangene jeg kommer borti randoms er i Scenarios, og da rager jeg hardt . Du har jo alltids Greenpeace? Eller du kan lære deg fransk og joine Reign, de er litt taktiske av seg (men også noen feige fi**er, hehe). Resten av Guilden har til og med begynt å varsle meg når de ser deg
Uglegutt Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 Du har jo alltids Greenpeace? Eller du kan lære deg fransk og joine Reign, de er litt taktiske av seg (men også noen feige fi**er, hehe). Resten av Guilden har til og med begynt å varsle meg når de ser deg Haha Greenpeace. lol.. Du skulle bare visst hvor disset de var i begynnelsen, det største bo-renown-farm guildet på Eltharion sammen med Cry Havoc, løp og gjemte seg når de møtte noe som liknet fair fights. Meen, man kan ikke leve i fortiden Theo har joinet dem vet jeg. Synes de har alt for slapp organisering, dessuten har jeg vært på venten deres en del ganger, og hvis du ser bort i fra hakkingen (ganske grei ping helt bort der til Sovjet) og russisk/engelsk med størst tyngde på det første, samt masse idioter, tror jeg nok det er rimelig uaktuelt. Reign tar bare sneglespisere, kunne godt ha joinet dem da de er det eneste destro guildet som kjører nogenlunde bra disiplin. Har en account til, kansje jeg skal aktivere den og joine dere? Burde jo være mulig med det nye apprentice systemet? Ellers er det ganske moro på Azgal, men det ser ut som om den serveren går samme veien som Eltharion hvis ikke Mythic finner på noe som kan balansere realms. - og ja, det eneste som klarer å irritere meg når jeg spiller nå for tiden er når du får kb. Jævlig irriterende faktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå