Broseph Skrevet 17. september 2009 Skrevet 17. september 2009 Alltid deilig. Pratefaktoren på Ventrilo er alltid høy når det dropper royals. Har nå 3 selv, bare synd du trenger mange, mange fler
SideburnsKongen Skrevet 18. september 2009 Skrevet 18. september 2009 ja, det er vel 20 stk totalt. Litt random at jeg fikk den da, spilte på en lvl 32 maurader.. Er vel rr 28 tror jeg. Er jo leeeenge til jeg får nytte av den.
Uglegutt Skrevet 18. september 2009 Skrevet 18. september 2009 Det er ikke noe å stresse med å få de royal crestene. Jeg converta mitt til Warlord og kjøpte det jeg trengte, har brukt utstyret lenge og har mer igjen for det enn å sitte å gnu på noen royal crests som gir deg: To set items som ikke gir deg noen set bonus, med stats som ikke er sånn spesielt bra. Sjangsen er ikke overveldende for å være med på noen king kills uansett, og renown grinden fra rr70 og oppover er... 70 - 80 trenger like mye rp som 0 - 67 i følge en som har regnet på det.
Broseph Skrevet 18. september 2009 Skrevet 18. september 2009 Det er ikke noe å stresse med å få de royal crestene. Jeg converta mitt til Warlord og kjøpte det jeg trengte, har brukt utstyret lenge og har mer igjen for det enn å sitte å gnu på noen royal crests som gir deg: To set items som ikke gir deg noen set bonus, med stats som ikke er sånn spesielt bra. Sjangsen er ikke overveldende for å være med på noen king kills uansett, og renown grinden fra rr70 og oppover er... 70 - 80 trenger like mye rp som 0 - 67 i følge en som har regnet på det. Enig, men det dropper jo flusst med Warlords også Jeg har hørt det er 4 mill RP til 60 og så 4 mill til 80, grindfest er det uansett.
gamer73 Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 Har begynt å spille warhammer igjen... Merket meg at spillet fremdeles sliter med masse dårlig koding som igjen fører til relativt dårlig ytelse... Men jeg har vel delvis løst litt med å sette graphic til fastest framerate og bruker ikke skygger i det hele tatt....synd med skyggene egentlig men men. Mulig jeg kan trimme litt skygger på igjen, men jeg kan jo tenke meg at open-rvr hakker noe sinnsykt om man har skygger på. Det som er litt rart er at pc'en min er ganske god, men men....får prøve å leve med det. Hva er deres erfaring med video-innstillinger? Noen tips?
Broseph Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 Jeg har også en relativt bra PC, men kjører alltid på Fastest Framerate. Kjører Balanced i PvE/raids. OBS: Med Fastest Framerate ser du ikke Ground Target AoE, så pass opp for Pit of Shades etc.
Uglegutt Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 Det hjelper ikke stort uansett hva slags pc du har. I det du møter fienden og collision detection slår inn synker fps til mellom 0 og 20 litt avhengig av hvor stor zerg som er ute og går. Kjører alltid med alt på full pupp, noen ganger husker jeg å slå av "ability effects" i forts og slikt. Jeg har funnet ut at det hjelper relativt lite å kjøre på balanced/fastest framerate. Har en allright pc, men ikke noe eksepsjonelt.
Broseph Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 Mye går på nettet også, og ikke på PC, glemte jeg å si. Går rykter om at det er mindre lag på US-servers, som har bedre servere enn de franske(?) som EU-serverne bruker.
gamer73 Skrevet 22. september 2009 Skrevet 22. september 2009 Vel personlig merker jeg ganske bra forskjell mellom balanced og fastest framerate. Fastest "glir" bedre. Det er klart at man mister litt av "dybden" i spillet med å velge fastest framerate, men jeg ser ingen annen løsning. Jeg kan nå i det minste kjøre på 1650 x xxxx WS som er min skjerms native oppløsning. Ellers så er jeg ganske forvirret av hvilke gear jeg burde gå for. Man kan kjøpe seg "vanlig" renown gear..dvs bare bruke penger og renown rank..ser ihvertfall ut som man kan det. Også er det noen karer som selger recruit, scout, soldier etc gear...ogs¨har vi PQ gear... Hva gear bør man gå for egentlig?
Uglegutt Skrevet 22. september 2009 Skrevet 22. september 2009 Spørs litt hvilken rank man er (og hvilken klasse selvfølgelig). Før man er rank 40 er det egentlig ikke så veldig nøye. T1: Decimator, PVP Tracker, PVE T2: Obliberator, PVP Stalker, PVE T3: Devastator, PVP Havoc, PVE Redeye, Mount Gunbad, (rank 23-29 instance) T4: Annihilator, PVP - Lesser wards Ruin, PVE Bloodlord, Bastion Stair, (rank 31 - 37 instance) - Lesser wards Rank 40: PVE sets: Sentinel, Bilerot Burrows/Bloodwrought Enclave(Destro)/Sigmars Crypts/Warpblade tunnels(Order) - Greater wards, krever lesser wards for å gjennomføres. Darkpromise, Lost Vale - Superior wards, krever greater wards for å gjennomføres. Tyrant, Tomb of the Vulture Lord - Ingen wards, krever greater wards for å gjennomføres PVP sets: Conqueror, rr40 - 49, Fort - Greater wards, krever lesser wards for å gjennomføre Invader, rr51 - 57, City stage 1 - Superior wards, krever greater wards for å gjennomføres Warlord, rr64 - 70, City stage 2 - Excelsior wards, krever superior wards for å gjennomføres Sovereign, rr74-80, City stage 3 - Supreme wards Alle rank 40 settene dropper boots og gloves fra spillere i tillegg. Du kan også kjøpe alle pvp settene med crests som også dropper fra spillere. Eller finner du mer detaljer om alle settene (og andre items) her: www.wardb.com
Broseph Skrevet 22. september 2009 Skrevet 22. september 2009 Som sagt er det ikke noe særlig poeng å bruke masse tid på bra sett før du er i T4 (r31+). Det er greit å prøve å holde Renown Ranken din ca. on par med Ranken, for å være klar for PvP-settene. Du kommer gjennom vanlig Gameplay sikkert til å få tak i Boots + Gloves av mange set, dette holder greit i lavere rank. I T3 kan det være lurt å tenke litt på Devastator, for å gjøre deg klar til T4 (du vil bli eid ). Det beste er ofte å kombinere set (f.eks. 3 Annihilator, 3 Sentinel). Se over bonusene og sjekk hva som er best for deg/din klasse. Min metode var slik: Til T3 uten anstrengelser for å skaffe bra Gear -> Annihilator -> Sentinel (Conqueror kan, eller hvertfall kunne, være en bitch å skaffe, Sentinel er enkel PvE Grind) -> Darkpromise/Invader -> Warlord. Det er lettere nå, for nå for tiden regner det Crests. Sjekk også ut RvR-Influence Rewards, der kan det være mye bra (for lowbies også).
Broseph Skrevet 22. september 2009 Skrevet 22. september 2009 (endret) 93vs24 Edit: Kek, BO Defending er ikke helt Eltharion Destro sin greie Endret 22. september 2009 av Emoel
gamer73 Skrevet 23. september 2009 Skrevet 23. september 2009 Jeg var med å ta 3 små steder...battlefield objectives (ikke keep), samt ett keep i går kveld:) Det var en god gjeng som rullet over all motstand. Jeg gjorde så godt jeg kunne for å henge med med min level 21 WH. Det ble ikke annen loot på meg enn noen soldiers marks..og 1 officer mark. Vi kjempet i High pass Men ting fløt fint og greit med fastest framerate:) Bare avbrutt sporadisk av noen "frysninger" som varte 1-2 sec men men... Tror man må tenke på at WAR ikke er wow, og WAR har ikke "penger" til å pusse så masse på dårlig koding i spillet som wow 24/7 jobber med.
Uglegutt Skrevet 23. september 2009 Skrevet 23. september 2009 93vs24 Edit: Kek, BO Defending er ikke helt Eltharion Destro sin greie Jeg må slutte å løpe alene. Du har fått alt for mye DBs på meg nå Så er du faen så heldig, hver gang jeg møter DC "zergen" er det du som får DB på meg. Grrrrr og ja, destro er helt ubrukelige. Det var sikkert fem eller seks destro wbs i går, mot kansje to order wbs, og fortsatt tok det sju år å locke Praag i går... Det er en grunn til at jeg løper alene, når jeg tenker meg om...
Broseph Skrevet 23. september 2009 Skrevet 23. september 2009 Hehe, så gjør jeg alt for å få KBs også da, brenner moral om nødvendig
Uglegutt Skrevet 23. september 2009 Skrevet 23. september 2009 Hehe, så gjør jeg alt for å få KBs også da, brenner moral om nødvendig hehe ja, merker som regel når du er i nærheten når jeg ser jeg har mer enn tre dots jeg på meg Tenker jeg lager meg en char på Azgal. Guildet er temmelig dødt (understatement of the year), og det er ingen guilds hos destro som er verdt å joine. De er alle totalt ubrukelige, uten unntak.
gamer73 Skrevet 25. september 2009 Skrevet 25. september 2009 (endret) Da var devastator boots og hansker i boks nå lenge før jeg kan bruke dem (dem droppet i rvr). Jeg er nå level 24, men min renown rank er bare 19:( Men men får bare pvp'e mer OG..er det så at jeg likegodt kan bruke opp mine soldiers mark på devestator-gear? Dvs jeg trenger ikke soldiers medaljer senere sant? Endret 25. september 2009 av gamer73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå