Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvilken server er den beste å starte på om man skal starte Destruction?

Spørs hva du mener med "best". Hvis du ønsker "easymode" går du for K8P, der destro er i overtall. Ønsker du litt mer utfordring går du for Eltharion der order er best organisert for øyeblikket.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
En mDPS skal alltid være sterkere enn en rDPS imo.

Hæ? En klasse skal da ikke være sterkere enn andre? Er du MDPS du kanskje :3

Endret av Emoel
Skrevet (endret)

Hehe ja jeg er en marauder :) Alle klasser skal da såvisst ikke være like?:p En rDPS kan stille seg på en vegg og fyre løs uten så mye som en trussel mot seg. En mDPS må karre seg fram til fronten og bombarderes av tanker, andre mDPSer og masse rDPSer fra andre siden.

Høy risk og mye innkommende skade: Gi mer skade ut

Lav risk og lite innkommende skade: Gi mindre skade ut

Eller høres dette helt urimelig ut? Problemet her er at vi begge er innhabile :ermm:

Edit: "En klasse skal da ikke være sterkere enn andre?"

Vel... Du vet at order har Bright Wizards? :confused:

Endret av Beef Supreme
Skrevet
Hehe ja jeg er en marauder :) Alle klasser skal da såvisst ikke være like?:p En rDPS kan stille seg på en vegg og fyre løs uten så mye som en trussel mot seg. En mDPS må karre seg fram til fronten og bombarderes av tanker, andre mDPSer og masse rDPSer fra andre siden.

Høy risk og mye innkommende skade: Gi mer skade ut

Lav risk og lite innkommende skade: Gi mindre skade ut

Eller høres dette helt urimelig ut? Problemet her er at vi begge er innhabile :ermm:

Edit: "En klasse skal da ikke være sterkere enn andre?"

Vel... Du vet at order har Bright Wizards? :confused:

Du vet at Destro har Sorcs? :D En MDPS tåler definitivt mer enn en RDPS også da. Du har jo Terrible Embrace a.k.a. instaWin-button, så ikke snakk til meg om "uten så mye som en trussel" :p

Skrevet

BW>Sorc, det vet alle så ikke prøv deg på den. Blir nok bedre etter patch.

(forresten: "Our Game Update 1.3 Public Test has come to a close, and Warpstone is currently down in preparation for the launch of 1.3 this week.")

TE er en god skill ja, men 30sec cooldown og bare 65ft range.

Jeg har en Squiggy rank 21 alt, og jeg kommer lett på toppen av "damage dealt" i scenarios uten å ha dødd en eneste gang.

Skrevet

Patchen kommer i morra ja. Har lest gjennom patchnotes nå, og ser de har tatt ut alt av balancing. Synd, men håper det blir mer gjennomført når det først kommer. Ellers er det jo masse annet flott som Sigils, og "contested" BO flagg.

Skrevet

Er enig i at mdps bør gjøre mer skade, noe de vanligvis også gjør. WHs og Slayers gjør veldig vondt for tiden. Men uansett, BW/Sorc/AoE er så ubalansert og OP at det dreper spillet sakte men sikkert. Synd de ikke tok tak i det nå. Spiller mindre og mindre på mainen min, ganske moro å møte fire bombing groups i scenarios/orvr..

Vanlige setupen til en order bombing group:

Tank: Kotbs -> AoE disable 10 sec 65 feet og guard på BW

Dps: BW: Annihilate

Dps: Engi for magnet eller en mdps

Healers: RP, RP , WP (eller motsatt)

En gruppe går bra, det kan man styre unna/detaunte/kansje til og med drepe. To til fire grupper er umulig å gjøre noe med, wiper all motstand lett..

Skrevet

Har ikke spilt siden release men stoppet da fordi det rett å slett var så få folk rundt når vi levlet så var så lite RvR.

Lurte på å prøve igjen men har det forbedret seg?

Skrevet
Er enig i at mdps bør gjøre mer skade, noe de vanligvis også gjør. WHs og Slayers gjør veldig vondt for tiden. Men uansett, BW/Sorc/AoE er så ubalansert og OP at det dreper spillet sakte men sikkert. Synd de ikke tok tak i det nå. Spiller mindre og mindre på mainen min, ganske moro å møte fire bombing groups i scenarios/orvr..

Vanlige setupen til en order bombing group:

Tank: Kotbs -> AoE disable 10 sec 65 feet og guard på BW

Dps: BW: Annihilate

Dps: Engi for magnet eller en mdps

Healers: RP, RP , WP (eller motsatt)

En gruppe går bra, det kan man styre unna/detaunte/kansje til og med drepe. To til fire grupper er umulig å gjøre noe med, wiper all motstand lett..

Jeg og en kamerat kjører Iron Breaker med guard og oath friend på Slayer, jeg som spiller slayer er Aoe specket, slakter det meste, er vi heldige har vi en healer i tilegg.. :p

Skrevet
Jeg fikk samlet et fullt warband og vi var de første som fullførte Inevitable City PQ :D Fikk massive lootbag og greier^^

gratulerer, i min første massive bag fikk jeg invader belt :( gjett om jeg var skuffet :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...