Bjonski Skrevet 2. juni 2009 Skrevet 2. juni 2009 (endret) Utrolig kjipt førsteinntrykk, men får bare vente å se hva som skjer. Håper at det ikke er EA som strammer inn budsjettet :!: Endret 2. juni 2009 av Bjohansen
Beef Supreme Skrevet 2. juni 2009 Skrevet 2. juni 2009 Så var ikke bare jeg som ble droppa nei.. De holder på med en del oppdateringer av serveren og greier for tiden, så er vel noe der som tryna.
Slush1 Skrevet 2. juni 2009 Skrevet 2. juni 2009 Det skal være mulig, men det må være fra to forskjelige IP adresser. bare søk på FAQ på war europe. var det jeg fant det. http://www.warhammeralliance.com/forums/sh...mp;postcount=27
SideburnsKongen Skrevet 2. juni 2009 Skrevet 2. juni 2009 Utrolig kjipt førsteinntrykk, men får bare vente å se hva som skjer. Håper at det ikke er EA som strammer inn budsjettet :!: Hehe, har spilt WAR før, så veit hva jeg går til, hadde en lvl 31 Maurader.. ^^
Bjonski Skrevet 3. juni 2009 Skrevet 3. juni 2009 Hehe, har spilt WAR før, så veit hva jeg går til, hadde en lvl 31 Maurader.. ^^ Tenkte mer for min egen del. Kjøpte WAR i går, fikk spilt i noen timer før jeg fikk problemer. Men det ordnet seg utover dagen.
SideburnsKongen Skrevet 3. juni 2009 Skrevet 3. juni 2009 Hehe, har spilt WAR før, så veit hva jeg går til, hadde en lvl 31 Maurader.. ^^ Tenkte mer for min egen del. Kjøpte WAR i går, fikk spilt i noen timer før jeg fikk problemer. Men det ordnet seg utover dagen. Ogja, sånn ja. Kjipt første inntrykk sånn ja.. Tro meg, det blir bare bedre og bedre.. Jeg hadde aldri noe problemer med servere forigje gang jeg spilte, som er for en god del måneder sia..
MysticoN Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 sitter faktisk å vurdere å komme tilbake til war, savner nettop RvR delen. spiller litt AoC no men pvp der var ikke helt det samme. Bare syndt at mdps er så "svake" :/
Beef Supreme Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 Vet ikke hva du liker best å spille som, men hvis jeg skal gi noen tips vil jeg si enten Black Orc eller Squig Herder. Har selv prøvd alle klassene til både destro og order, men de to der er de kuleste. Ironisk nok har jeg en marauder main da, men synes ikke det er så veldig gøy med mDPS. Driver å levler BO og SH atm
Broseph Skrevet 6. juni 2009 Skrevet 6. juni 2009 Black Orc? Alle jeg hører snakke om dem sier at de suger hardt? Hm. At den er den dårligste tanken og ikke gjør noe skade osvosv. Hva gjør dem bra? For øvrig kan jeg anbefale Engineer. Har en Engineer Main og klarer ikke levle alts fordi Engineeren er så morsom
Beef Supreme Skrevet 6. juni 2009 Skrevet 6. juni 2009 (endret) De er veldig gode på ren tanking. Tåler utrolig mye. Bruke "Da Greenest" gjør det ikke værre heller. Tooltip på den siden er bugged, så ikke se på stats på den skillen ved rank 40. Trykk på 39 for å se riktig verdi. Her er builden jeg skal bruke når jeg kommer meg til rank 40 Tank Endret 6. juni 2009 av Beef Supreme
lolvik Skrevet 10. juni 2009 Skrevet 10. juni 2009 Hei! Jeg skaffet meg nettopp WAR etter å ha spilt trial'en, jeg har installert det og skulle til å patche da jeg fikk denne erroren, noen som kan hjelpe?
Chiasm Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 Hei! Jeg skaffet meg nettopp WAR etter å ha spilt trial'en, jeg har installert det og skulle til å patche da jeg fikk denne erroren, noen som kan hjelpe? Fortsett å prøve. Jeg fikk samme feilen (resubba i dag, for noen timer siden) men den startet etter en 6-7 forsøk.
Broseph Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 A little bit of oRvR på Eltharion i går, Order kom seg til IC. Tror ikke vi kom lengre enn stage 1 though, vi hadde 83% domination da det var 20 minutter igjen. Anyways, noen bilder (fra Chaos Wastes):
Uglegutt Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 ZERG MOAR Vi hadde en gruppe i the undercroft scenarioet som hjalp til å stoppe order fra å locke stage 1. Latterlig system for øvrig, at det er low lvls som avgjør om man kan locke stage 1.. Første undercroft scenario = 35 VP, ut over det er det 8VP pr vunnet scenario.
Broseph Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 Haha, sikkert det som gjorde at VPs plutselig gikk fra 84% - 11% til 73% - 26%
lolvik Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 Flere enn meg som har problemer med WAR med HD4870X2 kort? ):
lolvik Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 Hvilken server er den beste å starte på om man skal starte Destruction?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå