Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Utrolig kjipt førsteinntrykk, men får bare vente å se hva som skjer.

Håper at det ikke er EA som strammer inn budsjettet :!:

Endret av Bjohansen
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Utrolig kjipt førsteinntrykk, men får bare vente å se hva som skjer.

Håper at det ikke er EA som strammer inn budsjettet :!:

Hehe, har spilt WAR før, så veit hva jeg går til, hadde en lvl 31 Maurader.. ^^

Skrevet

Tenkte mer for min egen del. Kjøpte WAR i går, fikk spilt i noen timer før jeg fikk problemer. Men det ordnet seg utover dagen.

Skrevet

Tenkte mer for min egen del. Kjøpte WAR i går, fikk spilt i noen timer før jeg fikk problemer. Men det ordnet seg utover dagen.

Ogja, sånn ja. Kjipt første inntrykk sånn ja.. :p Tro meg, det blir bare bedre og bedre.. ;) Jeg hadde aldri noe problemer med servere forigje gang jeg spilte, som er for en god del måneder sia..

Skrevet

sitter faktisk å vurdere å komme tilbake til war, savner nettop RvR delen. spiller litt AoC no men pvp der var ikke helt det samme. Bare syndt at mdps er så "svake" :/

Skrevet

Vet ikke hva du liker best å spille som, men hvis jeg skal gi noen tips vil jeg si enten Black Orc eller Squig Herder. Har selv prøvd alle klassene til både destro og order, men de to der er de kuleste. Ironisk nok har jeg en marauder main da, men synes ikke det er så veldig gøy med mDPS. Driver å levler BO og SH atm

Skrevet

Black Orc? Alle jeg hører snakke om dem sier at de suger hardt? Hm. At den er den dårligste tanken og ikke gjør noe skade osvosv. Hva gjør dem bra?

For øvrig kan jeg anbefale Engineer. Har en Engineer Main og klarer ikke levle alts fordi Engineeren er så morsom :D

Skrevet (endret)

De er veldig gode på ren tanking. Tåler utrolig mye. Bruke "Da Greenest" gjør det ikke værre heller. Tooltip på den siden er bugged, så ikke se på stats på den skillen ved rank 40. Trykk på 39 for å se riktig verdi.

Her er builden jeg skal bruke når jeg kommer meg til rank 40

Tank

Endret av Beef Supreme
Skrevet

Hei!

Jeg skaffet meg nettopp WAR etter å ha spilt trial'en, jeg har installert det og skulle til å patche da jeg fikk denne erroren, noen som kan hjelpe?

post-132113-1244652072_thumb.png

Skrevet
Hei!

Jeg skaffet meg nettopp WAR etter å ha spilt trial'en, jeg har installert det og skulle til å patche da jeg fikk denne erroren, noen som kan hjelpe?

Fortsett å prøve. Jeg fikk samme feilen (resubba i dag, for noen timer siden) men den startet etter en 6-7 forsøk.

Skrevet

A little bit of oRvR på Eltharion i går, Order kom seg til IC. Tror ikke vi kom lengre enn stage 1 though, vi hadde 83% domination da det var 20 minutter igjen. Anyways, noen bilder (fra Chaos Wastes):

post-114048-1244798110_thumb.jpg

post-114048-1244798196_thumb.jpg

post-114048-1244798213_thumb.jpg

post-114048-1244798268_thumb.jpg

Skrevet

ZERG MOAR :p

Vi hadde en gruppe i the undercroft scenarioet som hjalp til å stoppe order fra å locke stage 1.

Latterlig system for øvrig, at det er low lvls som avgjør om man kan locke stage 1..

Første undercroft scenario = 35 VP, ut over det er det 8VP pr vunnet scenario.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...