kthjorpthjopøri Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Nei, selvfølgelig ikke. Edit: Eller så selvfølgelig er det ikke, men så vidt jeg vet er det ingen større utgivelser som har praktisert noe lignende det de siste årene. lotro var hadde det slik. det hadde jo vert litt fint om det var sånn. det kommer jo sikkert an på hvor lenge "open" beta vare... Vel poenget med headstart hadde vel nesten falt bort om det var slik. Men Open beta varer akkurat 1 uke. kan ikke motis det
Solid2 Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Åååkei, for alle de som lurer, eller som ikke gidder å lese gjennom hele tråden: Dere som har CLOSED beta account trenger ikke registrere seg på nytt. ALLE andre: I morgen klokken 09:30 NORSK tid kommer account creation opp, det betyr at fra og med 09:30 (hvis alt går etter planen) så må dere lage en ny account med beta key`n dere har fått. I morgen ETTERMIDDAG, ikke 09:30 altså, så skal serverne opp, og dere kan spille open beta. De har kun sagt ettermiddag når det gjelder serverne, så prøv å logg inn så mye dere kan fra 13:00 eller.no Hmm, eller ikke prøv, så sparer dere en plass til meg også kræsjer ikke alt
LarZen Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Fin oppsumering der Solid2! Jeg må si det er lenge siden jeg har sett så mye frem til å teste et nytt mmorpg spill! Skal innrømme jeg var rimelig gira på AoC når det kom ut men WAR med sin gfx stil skiller seg ut...i en positiv rettning. Det blir litt WoW v2 følelse...og det er ikke en dårlig ting! Det er WoW men med alt som dem burde ha hatt i WoW. Og at den gode og onde siden ikke er like slik som i WoW gjør bare forvirringen av hva en skal være 101% større. Jeg kan ikke huske sist jeg var så gira på å teste ALLE klassene som i WAR. Det her blir jævlig bra tror jeg folkens, men mye kan selvf gå galt. Men tilbakemeldingene fra closed beta testere er bare positivt og spillet ser og kjører smooooth. Imotsettning til Age of Conan som går like smooth som penetrening på ei 87 år gammel bestemor.
Hotman Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Fin oppsumering der Solid2! Jeg må si det er lenge siden jeg har sett så mye frem til å teste et nytt mmorpg spill! Skal innrømme jeg var rimelig gira på AoC når det kom ut men WAR med sin gfx stil skiller seg ut...i en positiv rettning. Det blir litt WoW v2 følelse...og det er ikke en dårlig ting! Det er WoW men med alt som dem burde ha hatt i WoW. Og at den gode og onde siden ikke er like slik som i WoW gjør bare forvirringen av hva en skal være 101% større. Jeg kan ikke huske sist jeg var så gira på å teste ALLE klassene som i WAR. Det her blir jævlig bra tror jeg folkens, men mye kan selvf gå galt. Men tilbakemeldingene fra closed beta testere er bare positivt og spillet ser og kjører smooooth. Imotsettning til Age of Conan som går like smooth som penetrening på ei 87 år gammel bestemor. Ha, ha, veldig bra sagt, som jeg skulle ha sagt det selv. Jeg var også gira på AOC når det skulle komme, men det er ingenting i forhold til hva jeg føler i kroppen når jeg tenker på War. Klassene, spillet generelt, og sist men ikke minst, de har kuttet ut mye eller alt som gjerne er kjedelig i andre MMO spill. Tror ikke vi blir skuffet.....
Solid2 Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Fin oppsumering der Solid2! Jeg må si det er lenge siden jeg har sett så mye frem til å teste et nytt mmorpg spill! Skal innrømme jeg var rimelig gira på AoC når det kom ut men WAR med sin gfx stil skiller seg ut...i en positiv rettning. Det blir litt WoW v2 følelse...og det er ikke en dårlig ting! Det er WoW men med alt som dem burde ha hatt i WoW. Og at den gode og onde siden ikke er like slik som i WoW gjør bare forvirringen av hva en skal være 101% større. Jeg kan ikke huske sist jeg var så gira på å teste ALLE klassene som i WAR. Det her blir jævlig bra tror jeg folkens, men mye kan selvf gå galt. Men tilbakemeldingene fra closed beta testere er bare positivt og spillet ser og kjører smooooth. Imotsettning til Age of Conan som går like smooth som penetrening på ei 87 år gammel bestemor. Ha, ha, veldig bra sagt, som jeg skulle ha sagt det selv. Jeg var også gira på AOC når det skulle komme, men det er ingenting i forhold til hva jeg føler i kroppen når jeg tenker på War. Klassene, spillet generelt, og sist men ikke minst, de har kuttet ut mye eller alt som gjerne er kjedelig i andre MMO spill. Tror ikke vi blir skuffet..... Jeg synes det er jævli genialt at dem bruker 250 action points over hele linja, istedenfor mana osv. Slepper alt som heter downtime antar jeg, og det er ubernice!
Hotman Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 (endret) Fin oppsumering der Solid2! Jeg må si det er lenge siden jeg har sett så mye frem til å teste et nytt mmorpg spill! Skal innrømme jeg var rimelig gira på AoC når det kom ut men WAR med sin gfx stil skiller seg ut...i en positiv rettning. Det blir litt WoW v2 følelse...og det er ikke en dårlig ting! Det er WoW men med alt som dem burde ha hatt i WoW. Og at den gode og onde siden ikke er like slik som i WoW gjør bare forvirringen av hva en skal være 101% større. Jeg kan ikke huske sist jeg var så gira på å teste ALLE klassene som i WAR. Det her blir jævlig bra tror jeg folkens, men mye kan selvf gå galt. Men tilbakemeldingene fra closed beta testere er bare positivt og spillet ser og kjører smooooth. Imotsettning til Age of Conan som går like smooth som penetrening på ei 87 år gammel bestemor. Ha, ha, veldig bra sagt, som jeg skulle ha sagt det selv. Jeg var også gira på AOC når det skulle komme, men det er ingenting i forhold til hva jeg føler i kroppen når jeg tenker på War. Klassene, spillet generelt, og sist men ikke minst, de har kuttet ut mye eller alt som gjerne er kjedelig i andre MMO spill. Tror ikke vi blir skuffet..... Jeg synes det er jævli genialt at dem bruker 250 action points over hele linja, istedenfor mana osv. Slepper alt som heter downtime antar jeg, og det er ubernice! Ja, ikke sant. Hvorfor skal man ha downtime egentlig? Er det gøy? neppe, er det nødvendig/realistisk? Muligens, men hvem bryr seg om realisme, "Its a fantasy game". Da var kl 09.30, må skynde meg til goa. Sliter med accoutn creation, confirmation box er tom, sikkert 300k folk som gjør det samme. kommer til skritt 3, an error occured, code 11x03. Endret 7. september 2008 av Hotman
Nuur Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Får bare opp at det er nede nå igjen så får ikke lagd beta account ?
Strym85 Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Noen som har URL til account siden ? fordi jeg kommer ikke noe videre fra war-europe.com
Jikla Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Noen andre som ikke har fått beta key enda?
zoby Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 (endret) Nå må dere slappe av litt. Det er sinnsykt mye trafikk der atm, så det er bare å vente. Det er ikke bare dere det ikke fynker for. Endret 7. september 2008 av zoby
barin Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 (endret) ikke helt sikker men er noe med sommertid og crap.. så 08:30 GMT er ikke 09:30 men 10:30 så fortsatt 30 min å vente husker det var sånn med prestart tingen i AoC... var 2 timer etter ikke 1 som vanlig... Endret 7. september 2008 av barin
zoby Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Jepp, vi er GMT +2 atm pga sommertid, og de snakker i GMT 0
Zlash Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Mye morsomt å lese på warhammeralliance.com Forøvrig skulle den allerede ha vært oppe i en time nå.
DirtyBit Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 (endret) må nok passe på hva du spammer av skills selv om alt fungerer i action points.. downtime får du nok titt og ofte men ikke like lange som andre spill, regen er ca som rogue i WoW Endret 7. september 2008 av MrDarkey
DirtyBit Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 (endret) You are not prepared! her er en addresse som vil hjelpe dere et stykke på veien: Tørr dere å trykke på denne linken da? Edit: litt sad panda at step 3 i account creation er bugga :< Endret 7. september 2008 av MrDarkey
DirtyBit Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 (endret) lol, skikkelig bra greier her har vi en som værtfall ikke stoler på meg ;D btw, håper WAR får en side som World of raids Endret 7. september 2008 av MrDarkey
Isvarmt Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Kommer aldri til å få spille i dag, ALT er bugga dritt
Jext Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Kommer aldri til å få spille i dag, ALT er bugga dritt Haha, så sint da! Må le litt om dette ikke var ventet, jeg har hvertfall aldri opplevd en internett event hvor mange mennesker skal registrere seg samtidig hvor det ikke har blitt overflod og kø. Gi det noen timer, betaen starter garantert ikke før senere på dagen uansett.
DirtyBit Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 (endret) tydeligvis så har du aldri vært med i open beta før... første dag av beta/release = massive lag, bugs , web side som faller ned støtt og stadig, server dør en million ganger, login server crasher osv osv osv.. tenk deg selv.. det er et hav av mennesker som garantert sitter å spammer F5 på war-europe siden, er du klar over hvor stor belastning det er for web serveren? for å ikke snakke om, når vi får registrert så blir login servern bombadert av folk som vil logge inn Endret 7. september 2008 av MrDarkey
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå