roadflash Skrevet 21. mars 2003 Skrevet 21. mars 2003 Noen som har en win xp norks version cd-key eller vet hvor jeg kan få tak i en?
Blib Skrevet 21. mars 2003 Skrevet 21. mars 2003 Heh, smart spurt. Forresten: Hva omfatter "informasjon som kan lede til piratvirksomhet"? Vi tillater ikke MP3er, piratkopiert programvare (warez), cracks, serie-koder og CD-keys. Dette omfatter direkte linking, linking til sider som inneholder dette og alternative måter å skaffe seg slike ting på. Dette omfatter også diskusjoner rundt bruk av slikt materiale. Det omfatter ikke diskusjoner angående piratkopiering, diskusjoner rundt hva som i følge norsk lov er lovlig og ulovlig. Om du er i tvil om hva vi tillater, ta kontakt med en moderator pr. e-post.
Absorb Skrevet 21. mars 2003 Skrevet 21. mars 2003 Forundrer meg litt om ikke denne tråden blir stengt... Til spørsmålet : Du kan jo forsøke å kjøpe en lisens på XP??
Melloweitsj Skrevet 21. mars 2003 Skrevet 21. mars 2003 Vel, dette er ikke vanlig å ta opp i hardware fora (fora). Men tilbake til tema, så er det ikke her du spør etter slikt. Jeg tviler på at hardware støtter slik ulovlig utgivelse av cd-keyer, men om noen har en som de vil gi vekk så skal jeg ikke sotppe dem.
Ueland Skrevet 21. mars 2003 Skrevet 21. mars 2003 Heh, smart spurt. Forresten: Hva omfatter "informasjon som kan lede til piratvirksomhet"? Vi tillater ikke MP3er, piratkopiert programvare (warez), cracks, serie-koder og CD-keys. Dette omfatter direkte linking, linking til sider som inneholder dette og alternative måter å skaffe seg slike ting på. Dette omfatter også diskusjoner rundt bruk av slikt materiale. Det omfatter ikke diskusjoner angående piratkopiering, diskusjoner rundt hva som i følge norsk lov er lovlig og ulovlig. Om du er i tvil om hva vi tillater, ta kontakt med en moderator pr. e-post. ganske rett...les retningslinjene bedre neste gang. 14 dagers luftetur rensker nok opp....
Anbefalte innlegg