Gå til innhold

Unblocke wow med program elns

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, vet ikke om dette er akkurat rett forum men tar en sjangse

på skolen så har skolen blokkert wow, kan det være at de har blokkert portene.. husker at vi bruke noen programmer og fikk det til og funke før men har glemt det nå, i allefall finnes det noen programmer som skuler at sender trafikk gjennom nettet?

takk ^^

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.your-freedom.net/index.php?id=90

Får ikke sjekket om linken fungerer, men bare søk litt innpå der og last ned your freedom så er du game..

Gjort mange lvler i Brukersystemer timene mine lol (60 år gammel kis skal lære meg om pc, ye right, brukte vel 20min i klassen og fikk 5'r lol)

Skrevet (endret)
Nå skal jeg ikke være for frekk her, men måten du skriver på tyder på at du burde fulgt bedre med på skolen.

Fra mitt ståsted ser det ut som han har dysleksi...

Endret av Sjel
Skrevet

Regner med du har Windows. Som de over her sa går det an og bruke YourFreedom sammen med Sockscap. Eventuelt hvis du er kjent med Putty kan du bruke det istedenfor Yourfreedom.

Derimot har du OSX må du lage en tunnel med terminal (eller yourfreedom). Etter du har lagt denne tunnelen kan du bruke et program som heter WoW2Go eller Proxifer. Anbefaler Proxifier.

Har du flere spørsmål så send meg en pm. Har gjort det i OSX og Windows. Med de fleste programmene som er ute :p

Skrevet
Gjort mange lvler i Brukersystemer timene mine lol (60 år gammel kis skal lære meg om pc, ye right, brukte vel 20min i klassen og fikk 5'r lol)

Men hvis du er så selvsikker så er det vel et nederlag å ikke få 6er?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...