Gå til innhold

Alone in the dark "skrekkelig dårlig"


Core-1

Anbefalte innlegg

Spillet har vel blitt slakta over alt, gamer ga det 3/10, de foretrakk visstnok og være med klapperslanger :p

 

kommet ganske langt(husker ikke navnet på delen) men har kost meg rått.....

Nå har ikke jeg SÅÅÅ peil, men hvordan kan jeg like et spill som favoritt nettsiden min slakta?

 

Spillet er jo ikke perfekt men, har som sagt kost meg :)

 

P.S hvis emnetittel er for dårlig så bytter jeg gjerne :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er fordi smak er helt individuellt. En anmelder skriver hva HAN mener om spillet

 

da er det jo ikke vits for oss som skal spille og lese anmeldelser....

 

Forresten, det du nevner er ikke en anmeldelse, heller en personlig mening

Endret av Microgekk
Lenke til kommentar

Uansett hvordan man ser på det, så er en anmeldelse veldig mye subjektiv, altså anmelderens syn på spillet.

Det betyr ikke at ALLE kommer til å like/mislike spillet akkurat like mye som han gjør.

 

Da ville jo isåfall alle i hele verden vært Britney-fans fordi hun fikk gode anmeldelser på den nye plata si.

Lenke til kommentar

Jeg mener at en anmeldelse (film, spill, musikk, osv.) skal være mest mulig objektiv, selv om det alltid skal være en uunngåelig porsjon med subjektivitet. Fakta er at Alone in the Dark er et dårlig spill ift. standardene av kvalitet i spillindustrien. Det betyr likevel ikke at man ikke kan kose seg med den dersom man liker stilen/stemningen, selv om spillet lider av store bugs og problemer.

 

Alle gamere har sitt eget "ræva spill" som de vet kunne vært mye bedre men klarer å kose seg mye med for det om. Og det er jo det viktigste...

Lenke til kommentar

Har spilt meg igjennom Alone in the dark, og det var egentlig en blandet affære. Elsket virkelig mye av det de har jobbet med å få til i spillet, brann fysikken, våpen kombinasjons mulighetene, storyen og mange av puzzles'ene i spillet var god.

 

Men spillet var helt klart ikke ferdig eller optimalisert, kontrollene var til tider frustrerende, en del av fiendene var virkelig plagsomme til tider, bil fysikken var dårlig og enkelte partier ble bare plagsomme.

 

Men alt i alt så ser jeg i alle fall sinnssyke muligheter i spillmotoren, og håper de tar den i bruk i andre spill. AitD kunne blitt ett fantastisk spill, men ble tydeligvis dyttet ut døra for tidlig. Jeg angrer dog ikke på at jeg kjøpte det, og sitter igjen med relativt god spillopplevelse.

 

Spillet fortjener ikke 3/10 som flere tydeligvis har gitt det, det er bare surmaga oppstøt fra anmelderen sin side mener nå jeg.

Lenke til kommentar
Har spilt meg igjennom Alone in the dark, og det var egentlig en blandet affære. Elsket virkelig mye av det de har jobbet med å få til i spillet, brann fysikken, våpen kombinasjons mulighetene, storyen og mange av puzzles'ene i spillet var god.

 

Men spillet var helt klart ikke ferdig eller optimalisert, kontrollene var til tider frustrerende, en del av fiendene var virkelig plagsomme til tider, bil fysikken var dårlig og enkelte partier ble bare plagsomme.

 

Men alt i alt så ser jeg i alle fall sinnssyke muligheter i spillmotoren, og håper de tar den i bruk i andre spill. AitD kunne blitt ett fantastisk spill, men ble tydeligvis dyttet ut døra for tidlig. Jeg angrer dog ikke på at jeg kjøpte det, og sitter igjen med relativt god spillopplevelse.

 

Spillet fortjener ikke 3/10 som flere tydeligvis har gitt det, det er bare surmaga oppstøt fra anmelderen sin side mener nå jeg.

 

Enig, bilen var jo helt tragisk, grafikken utrolig, og kontrollen var stygg, men klarte visst og kose meg :p

 

trur jeg hadde falt på 6/10 her, angrer heller ikke på at jeg kjøpte det, fikk meg faktisk en STOR overaskelse i starten når jeg skulle klatre på et bygning som detter sammen mens jeg klatrer, var positivt sjokka der! kommer vel ikke noen flere spill i AitD serien, dette kunne blitt sinnsykt bra med litt mer jobbing!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...