Laland Skrevet 5. september 2008 Forfatter Skrevet 5. september 2008 Hørte at de har nedgradert fysikken og grafikken på konsoll.Kjipt, for da går jeg heller for PC-versjonen. PC er kraftigere så er ikke så rart. Ja viss man har råd til det da , er ikke alle som veiver med flere tusen på pcdeler hvert år heller da Men var det grafikkforksjell mellom 360 og PS3, det er det jeg vil vite da jeg har begge og er usikker for hvilken versjon jeg skal gå for Gametrailers kommer sikkert med en 360 vs. PS3 video etterhvert som vi nærmer oss release. Og angående "Tusen på pcdeler hvert år", du burde finne nytt materiale, det hele begynner å bli oppbrukt og gammelt. Bare et lite tips Ikke for å starte noe stort her, men selv om det er et gammelt argument så er det jo fortsatt gyldig! Tipper FarCry2 blir vannvittig pent på alle plattformene, og det at pc ligger noen hakk forran er jo bare å forvente. Men, det er utrolig gøy å se at multiplattformspill kan bli så pent!
Villanden Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Gametrailers kommer sikkert med en 360 vs. PS3 video etterhvert som vi nærmer oss release. Og angående "Tusen på pcdeler hvert år", du burde finne nytt materiale, det hele begynner å bli oppbrukt og gammelt. Bare et lite tips Ikke for å starte noe stort her, men selv om det er et gammelt argument så er det jo fortsatt gyldig! Tipper FarCry2 blir vannvittig pent på alle plattformene, og det at pc ligger noen hakk forran er jo bare å forvente. Men, det er utrolig gøy å se at multiplattformspill kan bli så pent! Joda, det er det forsåvidt. Det er bare det at jeg ser Toman85 si akkurat det samme i enhver tråd om pc-spill han deltar i. Begynner bare å bli lei.
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 OOoohhhh yeeeaaaah, dette blir bra. Tror jeg skal skrape sammen litt penger.. Nei.. vent.. Stipend ftw? ^^ Tro om man får plakat elns med special editon elns? ^^
Petoah Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 OOoohhhh yeeeaaaah, dette blir bra.Tror jeg skal skrape sammen litt penger.. Nei.. vent.. Stipend ftw? ^^ Tro om man får plakat elns med special editon elns? ^^ Se i Gamer.no artikkelen. Der er det avbildet hva som kommer i pakken: http://www.gamer.no/artikler/far_cry_2-dato_klar/55625
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 OOoohhhh yeeeaaaah, dette blir bra.Tror jeg skal skrape sammen litt penger.. Nei.. vent.. Stipend ftw? ^^ Tro om man får plakat elns med special editon elns? ^^ Se i Gamer.no artikkelen. Der er det avbildet hva som kommer i pakken: http://www.gamer.no/artikler/far_cry_2-dato_klar/55625 Ååh, dum nok var jeg til å ikke se på bildet. Takk for hjelpen! Gleder meg som en liten unge. ^^
Laland Skrevet 5. september 2008 Forfatter Skrevet 5. september 2008 Huh.. en t-skjorte! Blir det en begrenset samleutgave? Skal allerede ha flere CE i høst, så må roe litt ned nå..
pronoob Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Hørte at de har nedgradert fysikken og grafikken på konsoll.Kjipt, for da går jeg heller for PC-versjonen. PC er kraftigere så er ikke så rart. Ja viss man har råd til det da , er ikke alle som veiver med flere tusen på pcdeler hvert år heller da Men var det grafikkforksjell mellom 360 og PS3, det er det jeg vil vite da jeg har begge og er usikker for hvilken versjon jeg skal gå for Gametrailers kommer sikkert med en 360 vs. PS3 video etterhvert som vi nærmer oss release. Og angående "Tusen på pcdeler hvert år", du burde finne nytt materiale, det hele begynner å bli oppbrukt og gammelt. Bare et lite tips Uansett hvor gammelt "tusen på pcdeler hvert år"-argumentetet er, er det fortsatt ett faktum for mange personer. Jeg er student å egentlig relativt hardcore pcgamer, men jeg har gått til innkjøp av konsoll i håp om at jeg kan spille på den istedenfor å bruke flerfoldige tusen på å få max grafikk på pcen.
Rescue me Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 (endret) Hørte at de har nedgradert fysikken og grafikken på konsoll.Kjipt, for da går jeg heller for PC-versjonen. PC er kraftigere så er ikke så rart. Ja viss man har råd til det da , er ikke alle som veiver med flere tusen på pcdeler hvert år heller da Men var det grafikkforksjell mellom 360 og PS3, det er det jeg vil vite da jeg har begge og er usikker for hvilken versjon jeg skal gå for Gametrailers kommer sikkert med en 360 vs. PS3 video etterhvert som vi nærmer oss release. Og angående "Tusen på pcdeler hvert år", du burde finne nytt materiale, det hele begynner å bli oppbrukt og gammelt. Bare et lite tips Er sant at man bruker tusenvis av kroner på PC hvert år (i gjennomsnitt) hvis man skal ha en god gamer PC, men det er ikke snakk om så altfor mange tusen da. Man greier seg fint med 2500-3000 kroner i året (i gjennomsnitt). Endret 6. september 2008 av KnewtFan
Petoah Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Jaja, nok pish-tash. Jeg har sett gjennom Map editor-videoen flere ganger nå og en ting jeg gleder meg til er å lage fjell, tror dere det er mulig å lage en helt flat fjelltopp? Jeg har ikke sett en i noen videoer, men det må da være mulig..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå