Gå til innhold

Bytte klasse på vg1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Første skoledag og alt var tilsynelatende bra..

MEN så får vi vite klassene! Jeg kommer i en klasse der jeg ikke kjenner noen, og folka der virker som den typen jeg ikke så lett får/vil ha kontakt med :hmm:

Så det store spørsmålet er: Har jeg sjans på å få bytta klasse??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i akuratt samme situasjon som deg! Kjenner ingen, og de fleste virker som freaks! Men husk, dette var den første dagen. Det er en mening med at du er plassert der du er, så ikke gjør noe. Alt vil nok bli bra etterhvert, det håper hvertfall jeg :)

Skrevet (endret)
ja fy, får da håpe det! Men er en som vil bytte fra den klassa jeg vil bytte til, så det kan kanskje bedre sjansene litt? :)

Jojo, men jeg tror egentlig ikke det vil bli noe bedre. Husk at nå har du en sjangse til å begynne på nytt! Ingen kjenner til tidligere ting du har gjort, eller hva slags person du er.

Endret av DSG
Skrevet

jaja, så klart ;) regner med jeg prøver en ukes tid for å se om jeg liker det, og hvis ikke så får jeg pøve meg med litt sutring hos rådgiver og satse på at det holder :p

Håper du finner deg til rette du også;)

Skrevet
jaja, så klart ;) regner med jeg prøver en ukes tid for å se om jeg liker det, og hvis ikke så får jeg pøve meg med litt sutring hos rådgiver og satse på at det holder :p

Håper du finner deg til rette du også;)

Takk det samme du! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...