Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Smerte i føttene ved bevegelse


GSP<3

Anbefalte innlegg

først skal det sies at jeg er elendig(!!) til å skrive slike ting. så er godt muligt alt bare blir surr.

 

Husker egentlig ikke når det begynte. men tror det var en gang i 9. eller 10. klasse (skal begynne på vg1 til høsten). (som sagt. elendig til å forklare ting osv! haha).

 

Får vondt i føttene bare jeg skal gå ut og hente avisen feks. Fikk en kraftig smell i det høyre kneet i 9. klasse, men tviler at det har noe spesielt å si . Smerten er en slags stikkende følelse(er faktisk ganske jævligt). Smerten holder seg ikke til samme sted heller. en dag har jeg vondt i det venstre kneet, en annen dag i det høyre, en dag i venstre ankel and so on.

 

Kan også nevne at etter jul har jeg nesten ikke vært i bevegelse grunnet noen "problemer" (ikke relatert til smerte osv). er ikke overvektig. men ganske så undervektig. Tar vitamintabletter hver dag hvis det har noe å si :p

 

Tror jeg skal spør om noen milde smertestillendes neste gang jeg er hos legen. er 16 år btw. er det sjangs for at jeg får?

 

(beklager igjen for elendig skriving. hehe)

 

mvh Kenneth

 

Edit: kan det være voksesmerter? er veeldig lav for alderen, er vel rundt 165 cm elns :blush:

 

Edit 2: får heller ikke smerter hvis jeg sykler. kun ved gåing, løping osv

Endret av KennyMafakka
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du forklarte godt nok syns jeg :) MEN.. siden det har vart så lenge som du sier, så er det nok neppe voksesmerter.

Kan hende det er betennelse.. For noen få år siden hadde jeg skikkelig store smerter under foten. Det varte en god stund og var som du sier ganske jæv**. Trodde jeg var plattfot. Dro til legen, men han sa det var bare voksesmerter. De varte en stund, så det kan jo hende at det voksesmerter du har. Men hør med legen din du :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...