Gå til innhold

MMO med utmerket tradeskilling


Anbefalte innlegg

Finnes det noen(helst gratise) MMO's hvor du kan bli god i tradeskilling(lage ting, selge etc) uten å måtte drepe monstre?

 

Hadde vært veldig kjekt.

 

MMO's jeg har spilt/spiller:

-Anarchy Online(semi-afk)

-World of Warcraft(sluttet)

-Age of Conan(semi-afk)

-Runescape(long time, no see)

 

Har bestemt meg for å teste Lotro pga. jeg kjenner noen som spiller det.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

AirRivals har et ganske greit system på det der... Der kan du trade sånn som du vil og sette sammen masse forskjellige "ingredienser" og få ut et produkt for så å selge det ferdige produktet endel dyrere... Men du må nok ut å "hunte" for endel ting siden det er litt for liten gjennomgang av folk til at du kan kjøpe alt!

Lenke til kommentar

Vanguard har vel noe av den beste craftingen jeg noen gang har sett. Du har for 50 egne crafting levels, forksjellige kvalitetsnivå på items du lager og du er ikke en gang avhengig av å samle ressurser for å oppleve progressjon. Men det kan sikkert bli litt kjedlig å bare drive med crafting over 50 levels, blir jo ikke så mye variasjon. Vanguard har uansett en meget bra PvE del også om du skulle trenge en pause fra craftin. Spillet koster knappe 200kr og er verdt hver krone.

Lenke til kommentar
Vanguard har vel noe av den beste craftingen jeg noen gang har sett. Du har for 50 egne crafting levels, forksjellige kvalitetsnivå på items du lager og du er ikke en gang avhengig av å samle ressurser for å oppleve progressjon. Men det kan sikkert bli litt kjedlig å bare drive med crafting over 50 levels, blir jo ikke så mye variasjon. Vanguard har uansett en meget bra PvE del også om du skulle trenge en pause fra craftin. Spillet koster knappe 200kr og er verdt hver krone.

 

Spilte den første måneden ved launch og det var helt grusomt. Håper det har blitt fikset litt ihvertfall.

 

Craftingen var bra husker jeg, men det var vel egentlig det eneste på den tiden ^^

Lenke til kommentar
Spilte den første måneden ved launch og det var helt grusomt. Håper det har blitt fikset litt ihvertfall.

 

Craftingen var bra husker jeg, men det var vel egentlig det eneste på den tiden ^^

 

Som du vet så er det veldig lenge siden launch og de fleste som har testet ut VG den siste tiden kan nok skrive under på at dette er et meget godt spill. Etter at AoC floppet så har for eks aktiviteten på serverne økt :p

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Runescape er veldig bra tradeskilling spill.

Nå har jo grafikken også blirr oppdatert, den ble det i sommer. Full skjerm og greier ^^

Koster ikke mer enn 55 kr mnd. hvis man skal ha hele spillet. Men man kan også spille gratis, men da forsvinner en god del av spillet..

Det tar en god stund å starte å komme seg inn i spillet. Men etterhvert så finner man ut at dette spillet er genialt og utrolig gøy :)

Har vært av å på med å spille runescape i ca 3 år.

 

Runescape er i Guinness rekord bok for å være spillet med flest accounter på, over 130 millioner! Og jeg er blandt de 100. 000 beste :p

 

Edit: For å betale så kan man enten betale med kort, det koster 55 kr. Man kan sende sms, det koster 80 kr. Man kan ringe, koster 75kr. Å betale med Paypal er det billigste, det koster 30 kr.

Endret av T0rk3l
Lenke til kommentar

Dersom det er tradeskill du er ute etter så kan du jo alltid prøve Ryzom.

 

Der har du 3 separate løp.

 

Fighting

Gathering

Crafting

 

og de lvles hver for seg.

 

Allt som dropper er "ressurser", ikke items.

Så alle item må lages.

 

Og items kan ikke repareres og har durability og ryker etter en tid. Mao. må lage nye.

Og materialene du bruker bestemmer farge/beskyttelse/damage/speed mm.

 

Er vell gratis for øyebliket. Og unsett er vel gratis på startup-øya.

 

Et sært spill, men i allefall noe andeledes.

Lenke til kommentar
EVE

 

Utrolig bra økonomi system.

Jeg støtter den. Selv om du ikke liker romskip spill så burde du så absolutt teste trial versjonen av EVE Online fordi det har uten tvil det beste industri og handel systemet i manns minne.

 

Du trenger ikke engang forlate stasjonen du starter i for å delta aktivt i tradeskilling og gjøre storkarriere på det.

 

Spillet har i utgangspunktet månedsavgift, men du kan kjøpe spilletid med ingame cash. Merk at du kommer riktignok ikke til å produsere nok til å ha råd til det i starten.

Endret av Aran
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...