Gå til innhold

Hvordan tjene penger til epic mount(Lvl 55)

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sant, burde kanskje sagt største sekken du har råd til, men den lille 26 slots baggen du starter med er nok til å få fart i svingene.

Da jeg startet på ny server hadde jeg 1g allerede på level 11 mener jeg det var. Investerte i en litt større sekk og tjente rask inn den summen.

Da jeg var level 20 hadde jeg 50G i potta. Litt instance running og da men og mye vendor salg.

hva hadde du /played da? for 50g i lv 20 er ekstremt mye, om jeg ikke tar helt feil. har ikke levlet en alt siden pre tbc.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Forandre dog ikke det faktum at penger er veldig lett å få tak i bare man tenker litt fremover i spillet. Kjøp de største sekkene i spillet, samle sammen alt rasket som dropper (shift-RClick alle mobsene du dreper), selg grått/hvit til vendor og grønt på AH.

Om du gjør dette fra level 1 til 60 og i tilegg bruker minimalt med penger og kun skor deg på drops fra instancer så er de 500-600G til epic mount en enkel barriere i spillet.

Sett på autoloot :)

Slepper du til og med å holde inne shift

Skrevet
Sant, burde kanskje sagt største sekken du har råd til, men den lille 26 slots baggen du starter med er nok til å få fart i svingene.

Da jeg startet på ny server hadde jeg 1g allerede på level 11 mener jeg det var. Investerte i en litt større sekk og tjente rask inn den summen.

Da jeg var level 20 hadde jeg 50G i potta. Litt instance running og da men og mye vendor salg.

hva hadde du /played da? for 50g i lv 20 er ekstremt mye, om jeg ikke tar helt feil. har ikke levlet en alt siden pre tbc.

Husker ikke hva jeg hadde på /played da for jeg tittet ikke etter.

Forandre dog ikke det faktum at penger er veldig lett å få tak i bare man tenker litt fremover i spillet. Kjøp de største sekkene i spillet, samle sammen alt rasket som dropper (shift-RClick alle mobsene du dreper), selg grått/hvit til vendor og grønt på AH.

Om du gjør dette fra level 1 til 60 og i tilegg bruker minimalt med penger og kun skor deg på drops fra instancer så er de 500-600G til epic mount en enkel barriere i spillet.

Sett på autoloot :)

Slepper du til og med å holde inne shift

Haha, der har du meg i et nøtteskall ja. Har jo sett den autoloot funksjonen på interface options men tenkte selvfølgelig ikke på å sette den på. Stuipdo meg til tider :)

Skrevet (endret)

Etter lvl 70 er det hvertfall en haug daily-quester man kan gjøre hver dag i outlands, der hver kasserer inn 11-12G for veldig lite arbeid.

Endret av Bytex

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...