Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Beskjed om at det ikke er nok plass på disk.


Anbefalte innlegg

Sitter her med uTorrent og laster ned en fil på 3,4GB.

Eller, dvs at jeg lastet ned en fil på 3,4GB, for så sier uTorrent at det ikke er nok plass spå disken. Den stopper etter ca 5minutte rhvar gang jeg ber den starte nedlastingen med en beskjed om at det ikke er plass på disken.

Disken uTorrent lagrer på er det 149GB ledig på...

 

For å sjekke om det var et problem i bare uTorrent fyrte jeg opp Limewire og prøvde og laste ned det første og beste. Det ble en fil på 4,7MB og får en lignende mld der: Disk Problem.

 

Hva er dette for noe dritt? Need helpz!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du har ikke en sånn god gammel IDE disk med en liten jumper som setter den låst til 32 GB?

 

Ville ikke dukket opp med riktig størrelse i OS i så fall, så det er nok ikek det.

 

Jeg er enig med posteren over som foreslår en scandisk først og fremst for å utelukek at noe kontroll/styringsdata har blitt korruptert og forvirrer windows.

 

-Stigma

Lenke til kommentar

Kjenner ikke uTorrent, men generellt er det en mulighet for at man blir lurt om hvilken disk det lastes ned til. Nedlasting kan først være til en temp fil på systemdisk, og når alt er på plass blir temp filen kopiert til destinasjonsdisk.

Så sjekk om du har god plass på systemdisk.

Lenke til kommentar

I utorrent kommer det ofte opp en melding om "diskoverload 100%". Det betyr ingenting og forsvinner etter en stund. Hvis det er denne du sikter til, så må du oppdatere versjonen av utorrent og ikke starte nedlastingen av for mange filer på en gang.

Jeg har hatt problemer med disse nye beta versjonene og bruker vanligvis den gamle som heter 1.77

 

Utorrent fragmenterer diskene dine noe volsomt under nedlasting. Bruk dette programet og optimaliser disken din:

 

http://www.filehippo.com/download_jkdefrag/

 

Jeg legger alltid nedlastingene på en annen disk så ikke systemdisken skal bli treg pga nedlastingen.

Endret av Digitalis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...