Gjest Slettet+513 Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 (endret) Nvidia Physx har ENDELIG kommet nå kan du bruke ditt vanlige Geforce 8 Serie kort, Geforce 9 Serie kort, eller Geforce 200 Serie kort om til ett Kombinert fysikk og Grafikk kort takket være Nvidia PhysX teknologi som kom ut 13 August 2008. (Nvidia eier AGEIA) Dette er selvfølgelig ingen gladmelding for mennesker som har brukt penger på AGEIA PhysX fysikk kortet da det ikke trengs lenger. Teknologien går ut på at noen av kjernene i Grafikkortet ditt tar lasten av CPU og dermed så har du et kombinert PhysX og Grafikkort og det funker virkelig bra også. Last ned Nyeste Driver her, Nvidia har inkludert en masse snacks som bonus som man kan laste ned i tillegg Du trenger bare den nyeste skjermdriveren fra Nvidia Ja det stemmer, ALLE kort fra 8,9 og 200 Serien Opplev fulle kraften av spillet Warmonger eller CellFactor med vanlig Grafikkkort, eller skal jeg si Geforce PhysX Videokort? Beste av ALT er at alle disse programmene er HELT GRATIS ------------------------------------------------------------ Noen som vil GI en kommentar? Endret 15. august 2008 av Slettet+513
Bjareboy Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 Ok, mulig jeg virker grønn nå, men akkurat hva forbedrer dette?
Gjest Slettet+513 Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 (endret) Det gjør at ikke prossesoren din (Din CPU) vil slite mot spillfysikken i avanserte Ageia Physx Spill Det forbedrer kvaliteten i disse spillene og ytelsen veldig mye Altså du kan NÅ få RÅ fysikk UTEN AGEIA PhysX Hvis du har et Geforce 8,9 eller 200 kort Endret 15. august 2008 av Slettet+513
Bjareboy Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 Så uansett hvordan en vrir og vender på det så vil det være lurt å installere dette?
Gjest Slettet+513 Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 (endret) Som Crysis sin fysikk? ja hvis latsabbene legger inn Nvidia PhysX støtte i Crysis.. håper det. De gjorde det med Unreal Tournament 3 Endret 15. august 2008 av Slettet+513
wingardium Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 Absolutt alle kort er ikke støttet. 8 og 9 serien for laptops er ikke støttet, så de med laptops kan dessverre ikke nyte Physx Kun for stasjonære
Kimelimm Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 Kan du nevne noen spill med dette "physX" greiene?
Gjest Slettet+513 Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 (endret) Absolutt alle kort er ikke støttet. 8 og 9 serien for laptops er ikke støttet, så de med laptops kan dessverre ikke nyte Physx Kun for stasjonære Nå er jo laptop kort noe for seg selv også, de vanlige kortene til stasjonære pcer har mange kjerner og noen av disse kan overtas av Nvidia PhysX HER kimmag PhysX SPILL LISTE: 2 Days to Vegas Adrenalin 2: Rush Hour Age of Empires III Age of Empires III: The WarChiefs Alpha Prime Auto Assault Backbreaker B.A.S.E. Jumping Bet on Soldier: Blackout Saigon Bet on Soldier: Blood of Sahara Bet on Soldier: Blood Sport Captain Blood Cellfactor: Combat Training Cellfactor: Revolution City of Villains Crazy Machines II Cryostasis Dark Physics Desert Diner Dragonshard Dusk 12 Empire Above All Empire Earth III Entropia Universe Fallen Earth Fury Gears Of War Gluk'Oza: Action GooBall Gothic 3 Gunship Apocalypse Heavy Rain Hero's Jorney Hunt, The Orion Huxley Webzen, Inc Infernal Inhabited island: Prisoner of Power Joint Task Force Kuma\WAR Magic ball 3 Mass Effect Medal of Honor: Airborne Metro 2033 Mobile Suit Gundam: Crossfire Monster Madness: Battle for Suburbia Monster Truck Maniax Myst Online: URU Live Open Fire Paragraph 78 Pirates of the Burning Sea PT Boats: Knights of the Sea Rail Simulator Red Steel Rise Of Nations: Rise Of Legends Roboblitz Sacred 2 Sherlock Holmes: The Awakened Showdown: Scorpion Silverfall Sovereign Symphony Speedball 2 Stalin Subway, The Orion Stoked Rider: Alaska Alien Switchball Tension Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter 2 Tom Clancy's Rainbow Six Vegas Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent (multiplayer) Tortuga: Two Treasures Two Worlds Ultra Tubes Unreal Tournament 3 Unreal Tournament 3: Extreme Physics Mod Warfare Warmonger: Operation Downtown Destruction W.E.L.L. Online Winterheart's Guild WorldShift Endret 15. august 2008 av Slettet+513
dotten☻ Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 (endret) Nå skal det nevnes at det ikke gir full physx støtte. Jeg prøvde Crazy Machines II og det kom forsatt melding om at jeg måtte ha et dedikert physx kort for å spille Physx delen av spillet. Og forresten så kan bærbare ha det: http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=284579 Endret 15. august 2008 av maxxi
Gjest Slettet+513 Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 (endret) Nå skal det nevnes at det ikke gir full physx støtte. Jeg prøvde Crazy Machines II og det kom forsatt melding om at jeg måtte ha et dedikert physx kort for å spille Physx delen av spillet. Det er ett enkelt svar på det du sier der.... De lagde det opprinnelig for Ageia PhysX som du ser i menyen på spillet, men det kommer nok en patch som gjør at den går over til å støtte Nvidia PhysX også siden det er en slags nyere Ageia greie. Nvidia kjøpte opp Ageia PhysX i år. Det er noen spill som ikke er oppdatert på det der.. men full støtte kommer sikkert Endret 15. august 2008 av Slettet+513
mr_Flibble Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 Vet at Warmonger er gratis, er også CellFactor det?
Gjest Slettet+513 Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 (endret) Vet at Warmonger er gratis, er også CellFactor det? Jepp, CellFactor Revolution Kan lastes ned fra Gamer.no Endret 15. august 2008 av Slettet+513
Cashmere Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 Lol, hvis det ikke fungerer er det vel ikke en såå stor gladnyhet som trådstarter kom med?
Gjest Slettet+513 Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 (endret) Har funnet ut at Nvidia PhysX bare midlertidlig støtter fullt kun: Warmonger Unreal Tournament 3 badaboom Media Converter: Beta Sneak Peak: Nurien Demo Sneak Peak: Metal Knight Zero Demo The Great Kulu: Technology Demo Fluids: Technology Demo Muligens GRAW 2 Flere støtter kommer når de får utviklet nye patcher til Ageia Spill Pcen min lagga som pokker når jeg skulle prøve Warmonger siden jeg har ikke Ageia PhysX kort installert. Jeg har Geforce 9600GT og siden den nye skjermdriveren kom kan jeg spille Warmonger uten lagg, med full fysikk som jeg bare trodde man kunne gjøre med ett Ageia Physx kort. men den tid er over. De Driverne som finnes nå er ikke BETA drivere, ifølge flere kilder er det de første orntlige driverne som kom ut 12.August. Endret 16. august 2008 av Slettet+513
alleibruk Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 (endret) fungerer fint med mitt 8800gts kort (640 a2). bedre ytelse i graw 2 og hand of god. men egentlig er det ikke mye ytelse og hente på kort under 280gtx kortene. men den gode siden er att når du oppgraderer kortet ditt, putter du bare gammel kortet i den andre slottn (vist du ikke kjører sli da), og bruker det som dedikert physx kort. følg med på http://forums.guru3d.com/. de prøver ut det meste. http://forums.guru3d.com/forumdisplay.php?f=22 Endret 16. august 2008 av alleibruk
Bjareboy Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 Litt off topic, men prøver likevel... Kan jeg kjøre mitt gamle 7900GT kort i SLI med et 8800GTS kort..
Avean Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 Nei må ha identisk GPU. Driveren her er fortsatt veldig ustabil virker det som, har hatt en del kræsj som jeg aldri har opplevd før. Uansett PhysX tror jeg går mot døden etterhvert med tanke på Euphoria.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå