Gå til innhold

Veske til Nikon D40


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg mitt første speilrefleks, og trenger en bæreveske til dette. Jeg er interissert i å ha en veske som har plass til kameraet og objektivet, batteriladeren, en ekstra blits og usb kabelen, og mulighet for oppbevaring av minnekort. Dessuten må vesken ha flere ekstra lommer eller rom som jeg kan legge mobiltelefon, lommebok, ipod og slikt i. Slik at jeg ikke trenger en ekstra sekk/veske vedsiden av.

Det er også et pluss dersom den ikke er veldig dyr.

Endret av SSGXD
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du bruker fantasien, kan du finne rimelige "godsaker" på Biltema, Clas Ohlson etc.

Spesielle kameravesker er ofte hakket dyrere.

 

Min favoritt er en sykkelkjølebag fra Lidl til kr 49,50.

Plass til kamera m/telezoom, vidvinkel, litt mat og brus og et kjøle element. Sitter godt på sykkelstyret og har mange smålommer.

Bruker den mye mer enn f.eks min National Geographic bag.

Lenke til kommentar

Drog en tur innom elkjøp idag, og kjøpte en Lowepro Altus 160 bag til 329,- . Syns det var en passelig pris, og den er passe stor også. Inne i vesken kan man bestemme hvor store rommene skal være, fordi det er "vegger" med borrelås som man fester i sidene. Det er også greit med tanke på at kameraet "står" på linsa/objektivet. Da kan man jo regulere plassen der, slik at det står støtt og ikke "slenger" rundt omkring i vesken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...