Gå til innhold

Trenger MMORPG spill...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vanguard har faktisk forbedret seg enormt siden den tvilsomme launchen. Hadde spillet blitt sluppet sånn som det er nå ville det blitt en knallsuksess.

Vel, det skulle bare mangle etter at det har vært live de siste nesten 18 mndene.

Når jeg ser på AO, så lurer jeg på hvordan AOC ser ut om 15 mnder, og ikke minst 2-3 år...

Jeg mener nå at de fleste spill kan "fikses." Problemet oppstår med å sende signalet om at det er fikset til kundebasen sin da.

Skrevet

Eneste mmorpg spillet i samme stil som WoW som er verdt å teste er Warhammer Online. Det er faktisk ingen andre mmorpg spill ute som er i same gate som det.

Skrevet
Vanguard har faktisk forbedret seg enormt siden den tvilsomme launchen. Hadde spillet blitt sluppet sånn som det er nå ville det blitt en knallsuksess.

Vel, det skulle bare mangle etter at det har vært live de siste nesten 18 mndene.

Når jeg ser på AO, så lurer jeg på hvordan AOC ser ut om 15 mnder, og ikke minst 2-3 år...

Jeg mener nå at de fleste spill kan "fikses." Problemet oppstår med å sende signalet om at det er fikset til kundebasen sin da.

Forskjellen er at det er mye mer konkurranse i MMO markedet siden AO dagene. Det er ikke like lett å holde på kundene sine, og selv om Vanguard er et flott spill nå, så hjelper det ikke da hypen rundt spillet er borte. Samme blir nok med AoC når det er fikset om noen år.

Skrevet

Jeg støtter helt klart Vanguard, selv om jeg likte LotRO hakket bedre. Faktisk elsket jeg det da det først kom, selv om det tok over en uke før jeg traff andre spillere, det var mer eller mindre umulig å gå solo etter level 10 (en heller kjedelig kombinasjon...) og det var så mange bugs at mange gav opp. Jeg så raskt at det hadde potensiale, så da jeg fikk en ny gratismåned i jula gikk jeg selvsagt tilbake. Vanguard var mye bedre, og siden serverne var slått sammen til noen få var det veldig mange folk der. I tillegg var vanskelighetsgraden redusert, så det mye lettere å gå solo om man vil. Alt i alt var det nesten perfekt, men jeg savnet Lore. Jeg kjente ikke landet i det hele tatt og fant ikke noe særlig historie å forholde meg til. Resultatet var at jeg løp rundt uten mål og mening for å gjøre quester som ikke hadde noen sammenheng, så jeg gikk heller tilbake til LotRO. Men hadde det hatt en bedre historie og en mening ville jeg nok fortsatt ha spilt Vanguard. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...