Gå til innhold

GTA IV, kva er den best egna konsollen?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ok Blendik, sett deg ned og spill gta 4 i 1 time, så bytter du spill til forza 2. Hvis du ikke ser forskjell da, anbefaler jeg å gå til en lege.

Var hos en kompis med Xbox og gjorde akkurat dette. Merket at jeg plutselig spilte et mye mindre moro spill!

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Skrevet
PS3/360 er nok nesten akkurat det samme. Det eneste jeg ville gjort er å kjøpe Xbox versjonen ettersom de får nedlastings-pakker etterhvert som vil adde rundt 10timer gameplay. Pakkene er altså eksklusive til Xbox360.

PS3/360 er nok nesten akkurat det samme. Det eneste jeg ville gjort er å kjøpe Xbox versjonen ettersom de får nedlastings-pakker etterhvert som vil adde rundt 10timer gameplay. Pakkene er altså eksklusive til Xbox360.

Sorry att jeg drar opp gammel post men kan jeg laste ned ned lastningspakker til gta 4 på xbox 360 med silver eller MÅ du ha gold ? :D

Skrevet

GTA IV DLC har ikke kommet enda, men tror at du bare trenger Live Silver. Microsoft/Rockstar har ikke gitt noen pris eller om man trenger Gold, men de vil jo at så mange som mulig skal laste det ned og da blir det nok for alle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...