Gå til innhold

GET kabel og innebygd dekoder?


Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om det er noen tv-er som har en innebygd dekoder som takler GET sitt nett? Skal kjøpe ny tv, sikkert LCD rundt 37-40" eller så, og det hadde vært veldig kjekt om jeg kunne sluppet en boks og noen ledninger.

 

Har forsøkt å søke litt, men har ikke klart å finne noe om dette noe sted. Eller at det er så åpenbart at jeg ikke ser det..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

etter det jeg har hørt så er det i dag ingen av tv-ene med linebyget digital dekoder som støtter eller fungerer tilfredsstillende med signalene fra de forskjelige kabel- eller parabol- selskapene.

det gjelder også Rikstv dekoderen.

 

det er noen som sier at enkelte av kanalene til Rikstv skal kunne sees på et slikt tv

 

slik er utviklingen.

 

før hadde man ikke bruk for fjernkontrollen.

i dag må man ha flere stykker av den originale

eller erstatte den med en universell modell

og men ender opp med mer 2 bokser bare for å kunne se på tv-en eller spille av favorittfilmen

Lenke til kommentar
etter det jeg har hørt så er det i dag ingen av tv-ene med linebyget digital dekoder som støtter eller fungerer tilfredsstillende med signalene fra de forskjelige kabel- eller parabol- selskapene.

det gjelder også Rikstv dekoderen.

 

det er noen som sier at enkelte av kanalene til Rikstv skal kunne sees på et slikt tv

 

slik er utviklingen.

 

før hadde man ikke bruk for fjernkontrollen.

i dag må man ha flere stykker av den originale

eller erstatte den med en universell modell

og men ender opp med mer 2 bokser bare for å kunne se på tv-en eller spille av favorittfilmen

 

Hvis du har kabel tv i hus eller leilighet så trenger du ikke dekoder for å få bilde... Det gjelder bare folk med vanlig antenne.

Lenke til kommentar

i tillegg så er det mange som bare tilbyr digital tv.

( ingen dekoder = ingen bilde )

 

man bør være klar over at man ikke kan gå i butikken og kjøpe hvilken som helst dekoder. de forskjelige tilbyderne har hvert sitt system.

 

mange kan forsatt ikke tilby PVR.

( den kan du heller ikke gå å kjøpe i butikken sånn helt uten videre )

 

har du fiber så har du digital tv og må bruke dekoder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...